۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۵۷
کد خبر: 83020453
T T
۰ نفر
هواداران ترامپ از نحوه برگزاری مراسم مك كین خشگمین شده اند

تهران - ایرنا - مراسم یادبود «جان مك كین» سناتور فقید آمریكایی كه به عرصه انتقاد از رئیس جمهوری آمریكا تبدیل شد، موجب خشم و اعتراض هواداران «دونالد ترامپ» شده است.

به گزارش روز شنبه شبكه خبری آمریكایی «راو استوری»، هواداران ترامپ از برگزاركنندگان این مراسم به خاطر نحوه رفتار با دختر و داماد ترامپ كه در این مراسم شركت داشتند، انتقاد كردند.
«مگان مك كین» دختر مك كین در سخنانی در جریان مراسم پدرش، ترامپ را به باد انتقاد گرفت، اقدامی كه خون هواداران رئیس جمهوری را به جوش آورد.
«سام نانبرگ» از نزدیكان سابق ترامپ به طور خاص از نحوه رفتار با دختر و داماد رئیس جمهوری در این مراسم به خشم آمد و این پرسش را مطرح كرد كه چرا برای این زوج در جایگاه افراد بسیار مهم (VIP)، جایی در نظر گرفته نشد.
وی گفت: این رفتار كه خانواده مك كین برای این زوج جایی بهتر و در بخشی قابل احترام تر در نظر نگرفتند، از نظر من، تحقیرآمیز بود.
شركت دختر و داماد ترامپ در این مراسم كه به گفته یكی از خودی های كاخ سفید، اشتباهی بزرگ بود، به دعوت سناتور «لیندسی گراهام» انجام شد. سناتور گراهام برای دعوت از این زوج برای شركت در مراسم، درصدد جلب موافقت «سیندی مك كین» بیوه مك كین برآمد.
مك كین سناتور جمهوریخواه و ایران ستیز آمریكایی بر اثر ابتلا به بیماری سرطان در سن 81 سالگی درگذشت. وی كه بیش از یك سال از بیماری سرطان رنج می برد، از اواخر سال گذشته میلادی دیگر نتوانست در سنای آمریكا حضور یابد.
مك كین همچنین از بازماندگان جنگ آمریكا علیه ویتنام بود كه به مدت 6 سال در اسارت نیروهای ویتنامی به سر برد.
اروپام**9109**3404
۰ نفر