۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰
کد خبر: 83018616
T T
۰ نفر
گيلان و اصفهان قهرمان پيكارهاي دارت جوانان كشور شدند

تهران - ايرنا - مسابقات دارت قهرماني پسران و دختران كشور در رده سني جوانان كه به مدت 2 روز در خانه دارت شهرستان شاهرود برگزار شد با برتري تيم هاي گيلان و اصفهان به پايان رسيد.

به گزارش روز شنبه ايرنا از فدراسيون انجمن هاي ورزشي، در رقابت هاي پسران كه با حضور 59 شركت كننده در قالب 16 تيم برگزار شد، گيلان با 126 امتياز در مجموع تيمي به عنوان قهرماني دست يافت، البرز با 93 امتياز در جايگاه دوم ايستاد و تيم هاي تهران و خراسان رضوي مشتركا با 80 امتياز سوم شدند.
نتايج بخش هاي انفرادي و دوبل پسران به شرح زير است:
بخش انفرادي: 1- مهرداد سيفي (تهران) 2- اميرعلي رمضاني (خراسان رضوي) 3- رضا معدن پيشه و پارسا مقيمي (البرز)
بخش دوبل: 1- گيلان الف (آرين بهاري و محمد حسن حق شناس) 2- تهران (مهرداد سيفي و پيام كلانتري) 3- گيلان ب (معين پور رحمت و پارسا كاظمي) و البرز الف (پارسا مقيمي و رضا معدن پيشه)
در رقابت هاي دختران كه با حضور 29 ورزشكار در قالب 9 تيم برگزار شد در مجموع رده بندي تيمي، اصفهان با 121 امتياز به عنوان قهرماني دست يافت، سمنان با 72 امتياز و خراسان رضوي با 70 امتياز به ترتيب دوم و سوم شدند.
نتايج رقابت هاي انفرادي و دوبل دختران به شرح زير است:
بخش انفرادي: 1- عسل عوض زاده (سمنان) 2- مهشاد عوض زاده (سمنان) 3- فاطمه صفي اصفهان و فاطمه رمضاني (خراسان رضوي)
بخش دوبل: 1- اصفهان الف (فاطمه صفي و فاطمه كريمي) 2- خراسان جنوبي ب (آتنا بيگمي و هانيه اباذري) 3- خوزستان الف (غزال خدادادي و شكوه شهروز) و اصفهان ب (زينب ذوالفقاري و مونا مولوي)
ورزشي**1067**1597
۰ نفر