۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸
کد خبر: 83015575
T T
۰ نفر

برترين دوچرخه سواران رشته كراس كانتري مشخص شدند

۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۵۸
کد خبر: 83015575
برترين دوچرخه سواران رشته كراس كانتري مشخص شدند

سنندج - ايرنا - رقابت هاي دوچرخه سواري كوهستان مردان كشور در رده هاي سني جوانان و بزرگسالان در بخش كراس كانتري با معرفي نفرات برتر در دامنه كوه ابيدر سنندج به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين مسابقات 75 دوچرخه سوار از 22 استان كشور در رشته كراس كانتري به رقابت پرداختند و در پايان در رده سني بزرگسالان فراز شكري از تهران بر سكوي نخست ايستاد و محمد پورشريف و پرويز مرداني هر 2 از آذربايجان شرقي دوم و سوم شدند.
در رده سني جوانان محمد اسكندري از فارس عنوان اول را بدست آورد، عليرضا جباري از خراسان رضوي به مقام دوم دست يافت و مصطفي حسن زاده از گيلان در جايگاه سوم قرار گرفت.
در پايان مسابقات از سوي فدراسيون دوچرخه سواري به نفرات برتر 2 رده سني، حكم و مدال قهرماني اهدا شد.
به گزارش ايرنا، رقابت هاي دوچرخه سواري كوهستان مردان كشور در بخش دانهيل نيز روز چهارشنبه هفتم شهريور در كوه آبيدر سنندج برگزار مي شود.
رقابت هاي دوچرخه سواري كوهستان بانوان در رده هاي سني جوان و بزرگسال هم هشتم شهريور در بخش كراس كانتري و در دامنه كوه آبيدر سنندج برگزار خواهد شد.
در حال حاضر حدود 100 دوچرخه سوار سازمان يافته و بيمه شده در كردستان مشغول به فعاليت هستند كه اغلب در شهرهاي سنندج و بيجار فعاليت دارند.
7355/9102