۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83010472
T T
۰ نفر
قدرت دفاعی و نظامی ایران برای بازدارندگی است

یزد - ایرنا - معاون بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قدرت دفاعی و نظامی ایران برای بازدارندگی است، دشمنان و آمریكایی ها هرگز جرات تجاوز به كشور ما را نداشته و ندارند ، دلیل آن توان بالای صنعت نظامی است.

به گزارش ایرنا ، امیر سرتیپ سعید شعبانیان قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد در مسجد ملااسماعیل، افزود: استكبار جهانی و حامیان آنها با وضعیت صنعت دفاعی ما آگاهی دارند و اگر گلوله ای به ایران اسلامی شلیك كنند، با 10 گلوله پاسخ آنها را خواهیم داد.
وی ادامه داد: به بركت انقلاب اسلامی و با بهره گیری از ظرفیت جوانان مومن و متخصص و تكیه بر دانش بومی تمام نیاز نیروهای مسلح كشور توسط خودمان تولید، كار تعمیر و بازسازی تجهیزات نظامی نیز به خوبی انجام می شود.
این مسئول با اشاره به اینكه نظام اسلامی ایران با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ، موفقیت و امنیت كامل را برای كشور به ارمغان آورد، اظهار داشت: صنعت دفاعی ایران نتیجه 40 سال تلاش متخصصان و دانشمندان ایرانی با رویكرد خودكفایی است.
به گفته وی، ساخت انواع موشك تا برد 2 هزار كیلومتر از نتایج تكیه به دانش بومی و ظرفیت های جوانان متخصص است كه این روند بر حسب نیاز و توصیه های مقام معظم رهبری برای خودكفایی ادامه دارد.
معاون بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تحریم و تهدید دشمنان در عرصه های مختلف و جنگ اقتصادی علیه انقلاب اشاره كرد و راه عزت را در سایه ایستادگی، بصیرت و ولایتمداری مردم دانست .
شعبانیان یادآور شد: پیروی از ولایت فقیه موجب عزت و اقتدار ایران و عبور از تمام توطئه های مستكبران جهان به سركردگی آمریكاست و باید مردم و مسئولان همچنان گوش به فرمان معظم له در تمامی صحنه ها حضور داشته باشند.
معاون بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پنجشنبه شب در دیدار با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفته بود : با بهره گیری از توان نیروهای مومن و فداكار و به بركت انقلاب اسلامی، تمام نیازهای دفاعی در داخل تولید و تامین می شود و هیچ وابستگی به خارج نداریم .
شعبانیان در این دیدار افزود: با تكیه بر ظرفیت های داخلی، توانایی هر‌گونه نیازهای نظامی و دفاعی را در كشور داریم و مشكلی وجود ندارد .
وی به هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و ادامه داد: در آن زمان هیچ كشوری حتی حاضر نبود ‌به جمهوری اسلامی سیم خاردار بفروشد ولی امروز جزو كشورهای موفق در عرصه دفاعی دنیا هستیم .
این مسول به همكاری پنج هزار شركت صنعتی و دانش بنیان با وزارت دفاع اشاره كرد و یادآور شد: این شركت ها بر حسب نیاز نسبت به تهیه و تولید وسایل دفاعی مورد نیاز فعالیت می كنند.
7536/ 2047/

سرخط اخبار سیاست