۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹
کد خبر: 83009729
T T
۰ نفر

53 پروژه عمراني آبيك در هفته دولت افتتاح مي شود

۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹
کد خبر: 83009729
53 پروژه عمراني آبيك در هفته دولت افتتاح مي شود

قزوين - ايرنا - فرماندار آبيك گفت: همزمان با آغاز هفته دولت 53 پروژه عمراني و خدماتي اين شهرستان با 270 ميليارد ريال اعتبار مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

به گزارش ايرنا، شهرام محمدپور روز پنجشنبه در نشست خبري خود با اصحاب رسانه، افزود: طرح هاي ياد شده در زمينه مسايل آموزشي، گازرساني، بهداشت، حفر چاه و آبياري تحت فشار به مساحت سه هزار و 500 هكتار خواهد بود.
وي ادامه داد: همچنين آغاز عمليات اجرايي پروژه سنگ ملاتي در روستاي كهوانك و بازگشايي شركت كاغذ الموت در زميني به مساحت 28 هكتار كه به دليل آتش سوزي از بين رفته بود، از ديگر پروژه هاي هفته دولت در اين شهرستان است.
فرماندار آبيك در خصوص مشكل آب شرب اين شهرستان تاكيد كرد: خوشبختانه با حفر چهار حلقه چاه، مشكل چند ساله مردم اين شهر مرتفع شده است.
محمدپور اضافه كرد: فعاليت كارخانه سيمان آبيك از گذشته هاي دور مشكلاتي را براي مردم منطقه ايجاد كرده بود كه با انجام برخي اقدام هاي صورت گرفته تا 50 درصد از آلايندگي هاي اين واحد را كاهش داده ايم.
به گفته اين مقام مسئول، با توجه به ظرفيت هاي شهرستان آبيك در زمينه توليد گوشت و دام، قارچ، برق نيروگاهي، كمپست و توليد نهال ايتاليايي، سعي در گسترش و بهره برداري از اين فرآورده ها را داريم.
محمدپور ادامه داد: براي بهره برداري نهايي از بيمارستان نيمه كاره شهداي آبيك چهار ميليارد ريال اعتبار از سوي دولت تخصيص داده شده و سعي داريم مابقي آن را نيز از سوي خيران تامين كنيم.
8054