۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۶
کد خبر: 83007358
T T
۰ نفر
42 برنامه فرهنگی ویژه دهه ولایت در قشم برگزار می شود

قشم - ایرنا - دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر قشم گفت: از روز عرفه تا عید غدیر 42 برنامه فرهنگی ویژه دهه ولایت شامل هفت برنامه شاخص و 35 برنامه مناسبتی در این شهرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی جوكار عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مراسم دعای روز عرفه، دعای ندبه، نماز عید قربان، و عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه هایی است كه در این روزها برگزار می شود.
به گفته وی، برگزاری جشنواره مسجدهای برتر، دیدار با پزشكان، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان و ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.
دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر قشم ادامه داد: ویزیت رایگان و مشاوره سلامت، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه كودكان و نوجوانان، بازدید از اداره زندان، و محفل های انس با قرآن نیز از برنامه هایی است كه در این روزها برگزار می شود.
وی تصریح كرد: جشن ولادت امام هادی(ع)، دیدار با خانواده ایتام و مددجویان كمیته امداد، نمایشگاه غدیریه، همایش بانوان ولایی، جشن امامت و ولایت نیز از جمله برنامه هایی است كه برای این برهه تدوین شده است.
جوكار افزود: خطبه خوانی، تكریم امامزاده سید مظفر و بازسازی واقعه غدیر و نیز سه مسابقه در رابطه به این واقعه نیز برنامه هایی است كه در روز عید غدیر برگزار می شود.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارك با حدود یكهزار و 628 كیلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعیت درجنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500/

سرخط اخبار استان‌ها