۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸
کد خبر: 83006920
T T
۰ نفر
عمليات ساخت طرح كارتن سازي شهركرد آغاز شد

شهركرد- ايرنا- عمليات ساخت طرح كارتن سازي شهركرد روز دوشنبه با حضور سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رييس جمهوري در منطقه ويژه اقتصادي شهركرد آغاز شد.

مدير اجرايي طرح توليد كارتن سازي شهركرد گفت: طرح ساخت كارتن و كاغذهاي باطله از طربق فناوري تبديل به كاغذ و كارتن بهداشتي مي شود.
ايمان ابراهيم زاده در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين طرح از طربق فناوري يو وي (uv) گندزدابي و ميكروب زدايي از كارتن و كاغذ باطله انجام مي شود.
وي تصريح كرد: در اين طرح از طريق ذرات نانو، آنتي باكتريال هاي كاغذ باطل از بين مي رود و كاغذهاي بهداشتي روانه بازار مي شود.
ابراهيم زاده، ميزان سرمايه گذاري ابتدايي اين طرح را 100 ميليارد ريال عنوان كرد و افزود: در فازهاي بعدي اين ميزان سرمايه گذاري به 250 ميليارد ريال مي رسد.
به گفته وي اين كارخانه با اشتغالزايي مستقبم 30 نفر و غيرمستقيم 100 نفر، سالانه 6 هزار تن كاغذ و كارتن باطله دريافت مي كند.
به گزارش ايرنا، سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري در سفر يكروزه به شهركرد ضمن بازديد از چند طرح عمراني و علمي، با نخبگان استان ديدار و در شوراي اداري چهارمحال و بختياري شركت مي كند.
2097/6021