۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۱۶
کد خبر: 82998964
T T
۰ نفر

مس سونگون قهرمان فوتسال جام باشگاه های آسیا شد

۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۱۶
کد خبر: 82998964
مس سونگون قهرمان فوتسال جام باشگاه های آسیا شد

تهران-ایرنا- تیم مس سونگون امروز( یكشنبه) در دیدار نهایی نهمین دوره رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا بر تیم «تای سوی نام» ویتنام غلبه كرد و قهرمان شد.

به گزارش ایرنا؛ شاگردان «حمید بی غم» در این دیدار تیم سوی نام ویتنام شگفتی ساز این رقابت ها را با نتیجه چهار بر 2 شكست دادند و عنوان قهرمانی این رقابت ها را كسب كردند.
«حسین طیبی» و «اصغر حسن زاده» هر كدام یك بار و «فرهاد فخیم» 2 بار در این دیدار برای تیم فوتسال مس سونگون گلزنی كردند و قهرمانی تیم شان در ایستگاه آخر این رقابت ها را رقم زدند.
درنیمه نخست 2 تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در پایان این نیمه نیز 2 تیم به كسب تساوی 2 بر 2 بسنده كرده و به رختكن رفتند.
درنیمه دوم بازیكنان تیم مس سونگون بازی را در دست گرفتند و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم باز هم به گل رسیده و از حریف پیش افتادند.
شاگردان« حمید بی غم» در ادامه این دیدار چندین موقعیت گلزنی دیگر نیز بدست آوردند كه با درخشش دروازه بان حریف كه در مهار ضربات بازیكنان مس سونگون موفق بود تمامی این فرصت ها برای آنان از دست رفت.
در دقایق پایانی این دیدار، تلاش بازیكنان نماینده ویتنام بیشتر از قبل شد اما كوشش آنان برای به ثمر رساندن گل بی ثمر بود و نتوانستند به بازی برگردند.
در دقایق پایانی این دیدار داور یكی از بازیكنان تیم تای سوی نام را از زمین بازی اخراج كرد و آنان با یك بازیكن كمتر دقیقه پایانی این دیدار را سپری كردند.
«هو وان ایی» سنگربان دوم تیم تای سوی نام با وجود دریافت سه گل یكی از بهترین بازیكنان تیمش بود. او در طول این دیدار بارها مهاجمان تیم مس سونگون را ناكام گذاشت و روز خوبی را سپری كرد.
بازیكنان تیم مس سونگون در جریان این رقابت ها برابر نماینده های تاجیكستان، ازبكستان، لبنان،قرقیزستان به پیروزی رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شدند.
شاگردان بی غم در نخستین دیدار نیمه نهایی تیم نفت الوسط عراق را با نتیجه سه بر 2 شكست داده و راهی دیدار نهایی این رقابت ها شدند.
دیدار رده بندی فوتسال جام باشگاه های آسیا نیز پیش از این دیدار برگزار شد كه تیم بانك بیروت با نتیجه پنج بر سه نفت عراق را شكست داد و سوم شد.

** مهدی جاوید؛ آقای گل جام باشگاه های فوتسال آسیا
«مهدی جاوید» ملی پوش ایران كه در تیم «بانك بیروت» عضویت دارد، در این دیدار سه بار گلزنی كرد.
جاوید با زدن این سه گل در مجموع تعداد گل های خود در این رقابت ها را به 12 گل رساند و عنوان آقای گلی این رقابت ها را از آن خود كرد.
پیش از این تیم های فولاد ماهان، گیتی پسند و تاسیسات دریایی در جام باشگاه های آسیا عنوان قهرمانی را كسب كرده بودند.
«علی كفاشیان» نایب رییس و رییس كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از نزدیك این دیدار را نظاره گر بود.
ورزشی **9144**9129
۰ نفر