۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰
کد خبر: 82998918
T T
۰ نفر

نگاه تيزبين خبرنگاران ياري گر مسئولان است

۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰
کد خبر: 82998918
نگاه تيزبين خبرنگاران ياري گر مسئولان است

زاهدان - ايرنا - سرپرست فرمانداري زاهدان مركز سيستان و بلوچستان گفت: نگاه تيزبين خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه كمك خوبي به مسئولان براي حركت در مسير حل مشكلات است.

به گزارش ايرنا مهدي نخعي روز يكشنبه به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاري جمهوري اسلامي مركز سيستان و بلوچستان در نشست با خبرنگاران و كاركنان ايرنا اظهار داشت: نقش و جايگاه حوزه خبر در بقاي ايران اسلامي و بالا بردن باور مردم از سرمايه اجتماعي موثر است.
وي افزود: انتقادهاي سازنده، دلسوزانه و همراه با ارائه پيشنهادات دقيق توسط خبرنگاران نقش مهمي در كمك به مسئولان براي انجام بهتر وظايف دارد.
سرپرست فرمانداري زاهدان تصريح كرد: فعاليت در حوزه خبر كاري سخت و پيچيده است كه به لحاظ ويژگي هاي خاص خود قابل مقايسه با ديگر مشاغل نيست.
نخعي افزود: اين حرفه علاوه بر جسم، روحي و ذهن فرد را نيز به شدت درگير خود مي كند و تحت تاثير انواع فشارها و فرسايش ها قرار مي دهد.
وي گفت: بايد همواره قدردان عملكرد فعالان رسانه در عرصه آگاهي بخشي مردم از اقدامات مسئولان و همچنين آگاهي مسئولان از مشكلات جامعه بود.
به گزارش ايرنا شوراي فرهنگ عمومي كشور در سال 78 روز 17 مرداد سالروز شهادت شهيد «محمود صارمي» مسئول دفتر خبرگزاري ايرنا در مزارشريف افغانستان را كه در سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضاي كنسولگري ايران به دست گروهي متحجر به شهادت رسيد، به عنوان روز خبرنگار نامگذاري كرده است.
3042**6081