۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴
کد خبر: 82998530
T T
۰ نفر
حمایت های ایران از عراق را فراموش نمی كنیم

تهران- ایرنا- فرمانده مرزبانی عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران تاكنون كمك ها و حمایت های زیادی به خصوص در زمان حمله گروهك تروریستی داعش، به عراق كرده است كه ما هرگز آن را فراموش نخواهیم كرد.

سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی كه روز یكشنبه در راس هیات عراقی وارد ایران شد، در نشست با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، قاسم رضایی فرمانده مرزبانی و جمعی از فرماندهان ناجا افزود: هزار و 400 كیلومتر مرز مشترك با ایران داریم و به لطف و حمایت جمهوری اسلامی ایران از سال های گذشته تاكنون بسیاری از مشكلات ما حل شده است.
وی با بیان اینكه حمایت های ایران به خصوص در زمان حضور داعش، موجب آرامش امروزعراق است، گفت: با جمهوری اسلامی ایران مشتركات زیادی داریم كه باید هرچه بیشتر آن را تقویت كنیم.
سپهبد ابراهیم الحسینی تصریح كرد: هرچه قدر كه دشمنان مشترك ایران و عراق به دنبال ایجاد تفرقه میان دو كشور هستند، وجود ائمه اطهار موجب خنثی شدن توطئه های آنان می شود.
فرمانده مرزبانی عراق خاطر نشان كرد: به زودی هیاتی برای بررسی مسایل، هماهنگی و هرچه باشكوهتر برگزار كردن آیین اربعین حسینی از سوی وزیر كشورعراق راهی ایران می شود.
وی تصریح كرد: مردم عراق با روی باز از زائران ایرانی تا مرقد مطهر امام حسین (ع) استقبال می كنند.
فرمانده مرزبانی عراق اظهار داشت: برای ایران آرامش و امنیت هرچه بیشتر را آرزومندیم و تا آخر با جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم.
اجتمام*1933*1834
۰ نفر