۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۸
کد خبر: 82990415
T T
۰ نفر

برترين جودوكاران نوجوان گيلان انتخاب شدند

۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۸
کد خبر: 82990415
برترين جودوكاران نوجوان گيلان انتخاب شدند

رشت - ايرنا - رقابت هاي جودو قهرماني نوجوان استان گيلان، جمعه شب با معرفي نفرات برتر در رشت پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين دوره از رقابت ها با عنوان جام شهيد جودوكار مدافع حرم سيداسماعيل سيرت نيا ، 64 جودوكار رده سني نوجوانان از شهرهاي رشت ، بندرانزلي ، آستارا ، تالش ،لاهيجان ، رودسر و فومن در سالن جودوي مجموعه ورزشي يادگار امام رشت با هم يه رقابت پرداختند.
در پايان اين رقابت ها و در وزن منهاي 50 كيلوگرم سالار اسماعيل پور مقدم از آستارا ، در وزن منهاي 55 كيلوگرم امير محمد عوض زاده از رشت ، در وزن منهاي 60 كيلوگرم محمدرضا عظيمي از آستارا و در وزن منهاي 66 كيلوگرم آرمين فزوني از رشت با برتري برابر رقباي خود مقام قهرماني گيلان را كسب كردند.
همچنين در وزن منهاي 73 كيلوگرم محمدرضا فريدوني از بندرانزلي ، در وزن منهاي 81 كيلوگرم عليرضا گلستاني از رشت ، در وزن منهاي 90 كيلوگرم اميرحسين فتاحي از رشت و در وزن به اضافه 90 كيلوگرم محمدهادي شهاب ضميري از لاهيجان با برتري برابر رقباي خود مقام قهرماني جودو نوجوانان گيلان را به خود اختصاص دادند.
در پايان از سوي مسئولان برگزاري اين دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات جودو نوجوانان گيلان جام مدافع حرم شهيد سيرت نيا، حكم و مدال قهرماني اهداء شد.
7285 /6030