۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۵
کد خبر: 82983103
T T
۰ نفر
ترامپ آرزوهای خود را به گور می برد

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به موضع گیری صریح و قاطع رئیس جمهوری ایران در برابر یاوه ‌گویی ‌های ترامپ گفت: رئیس جمهوری آمریكا مانند پنج رئیس جمهور قبلی این كشور، آرزوهای خود را برای ضربه زدن به ایران به گور می برد.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر افزود: آمریكا در برابر دیدگان مردم جهان بارها مقابل ایران شكست خورده است.
وی با بیان اینكه آمریكا بدلیل همراهی نكردن سایر كشورها در موضوع برجام منزوی شد، اظهار داشت: سیاست ‌های آمریكا مانند نخ های پوسیده ای است كه هركس به آن چنگ می زند به دام می ‌افتد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تمام تلاش های ترامپ برای این است كه بگوید مذاكرات رئیس جمهوری قبلی آمریكا درست نبوده است.
وی آمریكا را مانند شغالی در فضای مه آلود دانست كه ادای ببر را در می آورد و گفت: امروزه آمریكایی های فشار تبلیغاتی را در میان مردم ایجاد كرده اند ولی باید بدانند اگر یكی از منافع آنها در دنیا آسیب ببیند، وارد مذاكره می شوند.
آیت الله میرعمادی افزود: قدرت ایران به اندازه ای است كه هرگاه اراده كند می تواند به منافع آمریكا در هر نقطه دنیا آسیب برساند.

** سفرهای استانی مسئولان باید امیدبخش باشند
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه‌ های نماز جمعه به سفر معاون اقتصادی رئیس جمهوری و هیات همراه به استان لرستان اشاره كرد و گفت: از این سفرها و توجه به لرستان استقبال می ‌كنیم اما مردم انتظار دارند هرگاه شخصی به استان سفر می كند مشكلات مردم برطرف و وحدت در جامعه ایجاد شود.
وی تاكید بر لزوم امید بخش بودن این سفر ها اظهار داشت: این سفرها با برنامه انجام شوند تا خیر و بركت برای مردم لرستان داشته باشند.

** نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و انقلاب است
آیت الله میرعمادی به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت ‌الله طالقانی اشاره كرد و گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نماز جمعه است.
وی با اشاره به اقامه نماز جمعه در 900 شهر كشور افزود: نماز جمعه نقش اساسی در ابعاد سیاسی، اخلاقی، معنوی، تربیتی و فرهنگی در جامعه ایفا كرده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینكه نماز جمعه نقش هدایتگری، بصیرت افزایی و وحدت آفرین دارد، اظهار داشت: نماز جمعه سنگر وحدت و عزت نظام اسلامی و سنگر دفاع از اسلام و انقلاب است.
وی با بیان اینكه توطئه ها و فتنه ها در نماز جمعه افشا می شوند، افزود: فریضه نماز جمعه، وحدت آفرین و دشمن شكن بوده و بارها مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است.

** مصوبه 'دولت یهود: باعث زوال رژیم صهیونیستی می شود
امام جمعه خرم آباد گفت: در سرزمین اشغالی فلسطین دولت غاصب اسرائیل یك مصوبه را به نام 'دولت یهود' تصویب كرده كه در آن حق زندگی از فلسطینی‌ ها گرفته شده است.
وی با بیان اینكه این مصوبه باعث زوال رژیم صهیونیستی می شود، افزود: این مصوبه تبعات بدی دارد زیرا حق فلسطینیان نادیده گرفته می شود و راه حل سیاسی را از بین می برد.
3210/3022