۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۴
کد خبر: 82968845
T T
۰ نفر

ایران میزبان رقابت های جهانی كونگ فو شد

۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۴
کد خبر: 82968845
ایران میزبان رقابت های جهانی كونگ فو شد

كرج - ایرنا - رئیس فدراسیون كونگ فو و هنرهای رزمی گفت كه رقابت جهانی رشته ورزشی كونگ فو و ورزش های رزمی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، رضا حیدری روز پنجشنبه در آیین آغازین سیزدهمین دوره رقابت های كونگ فو و هنرهای رزمی به میزبانی استان البرز در باشگاه انقلاب كرج افزود: به عنوان نخستین رشته ورزشی كشور، تمام تلاش ما بر است كه بتوانیم در نهادهای معتبر جهانی رزم ملی كشورمان را ثبت و به همین منظور همه دستگاه ها در حال همكاری هستند تا این اتفاق مهم برای كشور رخ بدهد.
وی اضافه كرد: برنامه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون كونگ فو و هنرهای رزمی این است كه رویدادهای بین المللی را در كشور با سبك و سیاق فرهنگ ایرانی اسلامی برگزار كنند.
حیدری گفت: به همین منظور رقابت های جهانی كونگ فو به میزبانی كشورمان برگزار می شود كه 7 استان كشور برای میزبانی این رقابت ها درخواست داده اند.
رئیس فدراسیون كونگ فو و هنرهای رزمی اشاره ای به زمان برگزاری این رقابت ها نكرد.
وی با بیان اینكه هدف این است تا ورزشكاران ایرانی بتوانند در عرصه جهانی مدال آوری كنند، بیان كرد: یكی از وظایف ذاتی فدراسیون كشف استعدادهای جدید در این رشته ورزشی است.
حیدری گفت: با این هدف در استان هایی كه توان و بضاعت مالی ندارند و استعدادهای نهفته و دور از چشم مسئولان دارند، این اقدام صورت خواهد گرفت تا بتوان هر چه بیشتر این استعدادها را كشف و شناسایی تا در عرصه های مختلف افتخار آفرینی كنند.
سیزدهمین دوره رقابت های كونگ فو و هنرهای رزمی بزرگسالان، انتخابی تیم ملی به مدت 2 روز با حضور 33 تیم از سراسر كشور به میزبانی البرز در حال برگزاری است.
7414/ 6155
۰ نفر