۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۲۵
کد خبر: 82965478
T T
۰ نفر

تصادف در جاده بوكان - سقز سه كشته برجا گذاشت

۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۲۵
کد خبر: 82965478
تصادف در جاده بوكان - سقز سه كشته برجا گذاشت

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوكان گفت: تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو در جاده بوكان ـ سقز موجب كشته شدن سه نفر و مجروح شدن پنج نفر دیگر شد.

ظاهر فیضه روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه رانندگی در روز جاری و در كیلومتر 10 جاده بوكان ـ سقز بین 2 دستگاه خودرو سواری پراید و یك دستگاه وانت مزدا اتفاق افتاد.
وی اظهار داشت: در این حادثه سه نفر از پنج سرنشین خودرو پراید در دم جان خود را از دست دادند و 2 نفر از آنان نیز مجروح هستند و وضعیت جسمانی وخیمی دارند.
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوكان بیان كرد: پس از برخورد پراید و وانت مزدا، یك دستگاه خودرو پراید نیز از پشت با آنها برخورد كرده و از جاده منحرف شده است.
فیضه ادامه داد: سه نفر دیگر از مجروحان در داخل خودرو سواری پراید و مزدا وانت بودند كه با 2 دستگاه آمبولانس فوریت های پزشكی 115 بوكان به بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان منتقل شدند و اكنون تحت مداوا هستند.
به گفته وی، علت اصلی وقوع این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا جاده بوكان به سقز 35 كیلومتر طول دارد و سالانه عده زیادی در این محور كشته می شوند؛ از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 17 نفر در محور های مواصلاتی بوكان جان خود را از دست داده اند.
شهرستان بوكان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و بدون پلیس راه است.
7510/3093/3072
۰ نفر