۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۲۳:۰۰
کد خبر: 82961070
T T
۰ نفر
2 آتش نشان در اطفاي حريق چهار واحد مسكوني رشت مصدوم شدند

رشت - ايرنا- 2 نفر از آتش نشانان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت حين انجام وظيفه براي مهار حريق چهار واحد مسكوني در اين كلانشهر مصدوم و به مراكز درماني منتقل شدند.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت عصر سه شنبه در اين باره به خبرنگار ايرنا، گفت: با اعلام حادثه آتش سوزي واحد مسكوني در عصر امروز (سه شنبه) به مركز كنترل 125 اين سازمان بلافاصله 56 آتش نشان به همراه 17 دستگاه خودروي اطفايي و آبرسان به محل حادثه در سليمانداراب رشت اعزام شدند.
بابك رمضاني علت اين آتش سوزي را اتصال در سيستم سيم كشي برق عنوان و تصريح كرد: چهار خانه ويلايي داراي سقف هاي يكپارچه و بدون ديوار آتش بر در اين حادثه دچار آتش سوزي و خسارت شدند.
وي با اشاره به تلاش آتش نشانان اعزامي به محل آتش سوزي براي مهار آتش و جلوگيري از گسترش آن اظهار داشت: دو نفر از آتش نشانان حين انجام اين ماموريت به دليل آسيب ديدگي از ناحيه گردن و كمر به مراكز درماني منتقل شدند و تحت مداوا قرار دارند.
وي در ادامه مهار آتش سوزي در محوطه بيمارستان رازي رشت در عصر امروز دوشنبه را يكي ديگر از ماموريت هاي آتش نشانان عنوان و تصريح كرد: با اعلام اين مورد از آتش سوزي 53 آتش نشان به همراه 14 خودروي اطفايي و آبرسان به محل حادثه اعزام شدند كه مهار و اطفاي حريق به سرعت انجام شد و از سرايت آتش به بخش تاسيسات اين بيمارستان در مجاورت كانون حريق پشگيري شد.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري رشت با اشاره به نامشخص بودن علت اين حريق بيان داشت: در اين آتش سوزي به كسي آسيبي نرسيد.
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري كلانشهر رشت، داراي 14 ايستگاه آتش نشاني است.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعيت ثابت دارد كه به طور متوسط، اين تعداد در طول روز به بيش از يك ميليون و 200 هزار نفر مي رسد.
7286 /6030