۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۰
کد خبر: 82957470
T T
۰ نفر
راه ‌يابي بيش از 300 اثر به سومين جشنواره آواهاي رضوي

تهران - ايرنا - معاون هنري و سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان تهران با اعلام پايان مهلت ارسال آثار سومين جشنواره آواها و نواهاي رضوي، گفت: بيش از 300 اثر موسيقيايي به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگي به نقل از اعلام روز شنبه جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع)، محمد حسين اسماعيلي، افزود: اين تعداد آثار با توجه به برگزاري دو دوره گذشته اين جشنواره و استقبال چشمگير هنرمندان حوزه موسيقي و همچنين تمديد پنج روزه دريافت آثار نشان دهنده ارادت و علاقه‌ مندي هنرمندان به ساحت نوراني حضرت علي بن موسي الرضا (ع) و فعاليت در حوزه رضوي است.
دبير اجرايي سومين جشنواره آواها و نواهاي رضوي خاطرنشان كرد: آثار دريافتي اين دوره از جشنواره در دو بخش رقابتي شامل آهنگسازي، تنظيم و ساخت ملودي و بخش غير رقابتي شامل، موسيقي رديف دستگاهي، كرال و آكاپلا، موسيقي اقوام و نواحي مختلف ايران، مرور آثار و موسيقي ملل است كه بيشترين حضور هنرمندان در بخش غير رقابتي و در حوزه موسيقي اقوام و نواحي ايران به ثبت رسيده است.
اسماعيلي ابراز اميدواري كرد، سومين جشنواره آواها و نواهاي رضوي با توجه به رشد قابل توجه و دريافت اين تعداد آثار و همچنين برگزاري موفق آن در دو دوره گذشته، از مقبوليت خاصي در اين دوره برخوردار است.
سومين جشنواره آواها و نواهاي رضوي در دهه كرامت و همزمان با ميلاد مسعود امام هشتم حضرت رضا (ع) در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.
فراهنگ**7329 ** 1418