۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴
کد خبر: 82955677
T T
۰ نفر

ورزشكاران فارس شال پهلواني گرفتند

۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴
کد خبر: 82955677
ورزشكاران فارس شال پهلواني گرفتند

شيراز – ايرنا – رئيس هيات زورخانه اي و پهلواني فارس گفت: براي نخستين بار در استان فارس ورزشكاران با مرام معرفي شدند و به آنها شال پهلواني اهدا شد.

حسين غرقي پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت:مهتاب نبوي ورزشكار رشته تكواندو كه از داشتن 2 دست محروم است و 20 سال سن دارد در رقابت هاي تكواندو معلولان آسيا كه خرداد گذشته در ويتنام برگزار شد ، يك نشان طلا و يك برنز كسب كرد كه به همين سبب شايسته دريافت شال پهلواني شد.
وي ادامه داد: محمد جواد صيادي ديگر ورزشكار استان فارس هم در رقابت هاي دو صحرانوردي كشور به مسافت 10 كيلومتر در حالي كه از تمام حريفانش پيش بود به كمك دونده اي كه به زمين خورده بود شتافت و براي حفظ مرام پهلواني و گذشت، مدال برنز را به طلا ترجيح داد.
غرقي گفت:علي غلامي ديگر ورزشكار فارس است كه به عنوان سفير شهدا، دور ايران را با پاي پياده طي كرد نيز شايسته دريافت شال پهلواني بود.
رئيس هيات زورخانه اي فارس گفت: حسين رحيمي قهرمان با اخلاق پاورليفتيگ آسيا و علي اكبرعباسي از مرشدان با مرام اين استان ديگر ورزشكاراني بودند كه شال پهلواني را از آن خود كردند.
آييني در حاشيه اختتاميه مسابقات جام رمضان گراميداشت زنده ياد پهلوان سيد بهروز حيدري در زورخانه 22 بهمن شيراز برگزار و از اين قهرمانان تقدير شد.
7368 /1876