۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶
کد خبر: 82955619
T T
۰ نفر
دستگاه های نظارتی با اخلال گران بازار برخورد كنند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی با اشاره به برخی مشكلات پیش آمده در بازار سطح كشور گفت: دستگاه های نظارتی باید در این زمینه همراه اتاق اصناف باشند و با اخلال گران برخورد كنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی روز پنجشنبه در همایش ملی روز اصناف در استان اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم تا خارج از روال عادی، گرانی ها به مردم تحمیل نشود و در این مسیر دستگاه های نظارتی باید همراه اتاق اصناف باشند و با اخلال گران برخورد كنند تا مشكلات سریع تر حل شود.
وی با بیان اینكه اعتراض حق مردم است افزود: نباید اجازه دهیم دشمن از این اعتراض سوء استفاده كند.
وی خاطر نشان كرد: آمریكا تصور می كند كه ایران، چهلمین سال فجر را نمی بیند اما به كوری چشم دشمنان، فرزندان ما صدمین سال فجر و پیروزی انقلاب را جشن می گیرند.
استاندار خراسان شمالی تاكید كرد: نظام اسلامی ایران، ریشه دار شده است و به تعبیر آقای ظریف، دولت، حاكمیت و نظام و ایران یكی شده است.
صالحی گفت: البته برخی غفلت ها، بی توجهی ها و دشمنی خارجی ها و دوستان ناآگاه داخلی وجود دارد.
وی تصریح كرد: دشمن به دنبال این نیست كه دولت آقای روحانی را بزند، بلكه می خواهد ایران اسلامی را حذف كند.
صالحی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینكه خراسان شمالی در سال گذشته به لحاظ نرخ بیكاری در رده چهارم استان های كشور قرار گرفته است گفت: نرخ بیكاری در این استان 9.7 درصد گزارش شده است و در مشاركت اقتصادی نیز رتبه اول را به دست آوردیم.
وی با بیان اینكه از اصناف انتظار می رود در اجرای طرح كارورزی كمك كار باشند گفت: سهم استان در این طرح، 2 هزار و 565 نفر است كه در سه ماهه امسال به كارگیری تنها 65 نفر محقق شده است.
استاندار خراسان شمالی افزود: در طرح مشاغل خانگی نیز سهم استان ایجاد شغل برای 117 نفر است كه تا كنون برای یكهزار و 380 نفر اشتغالزایی شده است.

*برای چه باید استعفا كنم
استاندار خراسان شمالی در ادامه بیان اینكه برخی ها می گویند كه استاندار باید استعفاد كند گفت: برای چه باید استعفا كنم، تا زمانی كه دولت بخواهد در این استان هستم و خدمت می كنم.
صالحی اظهار داشت: دست همه كسانی كه در مخالفت، نقد و یا موافقت با من، در جریان های مختلف حركت دارند، می بوسم و اعتقاد دارم مخالفت، نقد و موافقت حركت ایجاد می كند و صرف موافقت ها كار را پیش نمی برد.
وی افزود: همه باید برای توسعه استان قدم برداریم، اكنون زمان درگیری و اختلاف شخصی نیست و برای رسیدن به پیشرفت باید هم افزایی بیشتری داشته باشیم.
7185/ 6042