۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹
کد خبر: 82946532
T T
۰ نفر
پليس زنجان در عمليات مشترك 241 كيلوگرم مواد مخدر كشف كرد

زنجان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان طي يك عمليات مشترك با پليس قم، موفق به كشف و ضبط بيش از 241 كيلوگرم مواد مخدر شد.

سردار علي آزادي روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ميزان مواد مخدر كه شامل 190كيلو و 840 گرم حشيش و 50 كيلو و 650 گرم ترياك بود، عصر روز گذشته /28 خرداد/ از يك دستگاه خودروي سواري در ورودي قم كشف شد.
وي با بيان اينكه پليس مبارزه با مواد مخدر زنجان در پي اطلاع از موضوع حمل و انتقال مواد مخدر، دست به عمليات مشترك با پليس قم زد، اظهار كرد: در اين رابطه 2 نفر به عنوان متهم دستگير و خودرو نيز توقيف شد و متهمان پس از تشكيل و تكميل پرونده از سوي پليس به منظور اعمال قانون در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.
به گزارش ايرنا، 19 خرداد جاري نيز پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان در يك عمليات مشترك با پليس قم، موفق به كشف و ضبط 99 كيلو و 600 گرم ترياك شد.
اين ميزان مواد مخدر از يك دستگاه خودروي كانتينردار در جاده سلفچگان كشف شد و در اين رابطه يك نفر به عنوان متهم دستگير و خودرو نيز توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان زنجان، همچنين از كشف و ضبط 160 هزار نخ سيگار خراجي قاچاق در آزادراه زنجان - تبريز خبر داد و گفت: اين مقدار سيگار قاچاق از داخل يك دستگاه كاميون به دست آمد.
آزادي افزود: اين عمليات روز گذشته /28 خرداد/ از سوي پليس آگاهي استان زنجان انجام گرفت و در اين رابطه نيز يك نفر دستگير و به منظور اعمال قانون تحويل مراجع قضايي شد.
وي اظهار كرد: همچنين 18 خرداد بيش از يك هزار و 962 ثوب انواع البسه به ارزش 600 ميليون ريال از يك دستگاه كاميون در مسير ارتباطي خدابنده كشف و ضبط و در اين رابطه نيز يك نفر به عنوان متهم دستگير شد.
6084/6085