۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴
کد خبر: 82944831
T T
۰ نفر
دادستان زاهدان تجاوز به 41 نفر در ايرانشهر را تكذيب كرد

زاهدان - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان گفت: تجاوز به 41 دختر و زن در شهرستان ايرانشهر تا اين لحظه تكذيب مي شود زيرا تنها سه نفر شاكي خصوصي تاكنون براي اين موضوع به دادسرا مراجعه كرده اند.

حجت الاسلام علي موحدي راد روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: دادستاني قبل از اينكه اين موضوع در نمازجمعه اهل سنت مطرح شود ورود كرده و بر اساس شكايتي كه از قبل مطرح شده دستور شناسايي و دستگيري متهمان صادر و يك متهم پنجشنبه دستگير شد.
وي افزود: فعلا سه نفر تحت عنوان آدم ربايي و تجاوز به عنف شكايت كرده اند كه اتهامات مطرح شده از سوي آنان مربوط به يكي دو روز اخير نبود و يكي از خانم ها مدعي شد دي ماه پارسال، يكي ديگر ارديبهشت و ديگري خردادماه مورد تجاوز قرار گرفتند.
وي ادامه داد: اين در حاليست كه از سه شاكي يادشده فقط يك نفر حاضر به انجام معاينات پزشكي در پزشكي قانوني شده است.
دادستان عمومي و انقلاب زاهدان گفت: متهمان بر اساس اظهارات شكات چهار نفر هستند كه يكي از آنان كه مالك خودرو و جزو عوامل اصلي بوده دستگير و سه نفر ديگر نيز شناسايي و دستور دستگيري آنان صادر شده است.
موحدي راد افزود: با توجه به وجود يك سري مسائل از جمله تحريم و مشكلات اقتصادي، كشور نياز به آرامش و ثبات دارد و مردم بايد هوشيار و آگاه باشند و تحت تاثير فريب فردي كه خود را مسئول يكي از شبكه هاي فضاي مجازي معرفي كرده و در خارج از كشور ساكن و جزو معاندان نظام است براي تجمع و تحصن، قرار نگيرند.
وي تاكيد كرد: مردم با بصيرت بالا اجازه دهند دستگاه هاي قضايي، امنيتي و انتظامي در فضايي آرام و بر اساس قانون به اين مسايل رسيدگي كند و مطمئن باشند كه اين پرونده با جديت پيگيري قانوني مي شود.
3042**6081