۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰
کد خبر: 82944496
T T
۰ نفر
اجراي پروژه بوستان زندگي در محله هرندي متوقف شده است

تهران-ايرنا-عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران با انتقاد از توقف پروژه بوستان زندگي در محله هرندي گفت: در بودجه سال 1397 شهرداري تهران، زمان اتمام پروژه با 2 سال وقفه به سال 98 موكول شده است.

به گزارش ايرنا، الهام فخاري روز يكشنبه در هفتادمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به پروژه بوستان زندگي به عنوان بخشي از طرح ارتقاي كيفيت زندگي در بافت تاريخي مركز تهران و استقرار انضباط اجتماعي در محله آسيب‌خيز شهيد هرندي اظهار داشت: اين پروژه در راستاي ساماندهي بوستان‌هاي اين محله تعريف شده و از تركيب و تجميع، سه بوستان (خواجوي كرماني، بهاران و حقاني) مساحتي در حدود 24 هكتار را شامل مي‌ شود.
فخاري افزود: احداث بوستان زندگي (بازسازي و بازپيرايي بوستان محله شهيد هرندي) در موقعيت خيابان شوش محله شهيد هرندي از سال 94 آغاز شده و پايان اين پروژه در سال گذشته، يعني سال 96 پيش بيني شده بود.
عضو شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه برغم اختصاص بودجه 1396 شهرداري تهران عمليات اجرايي احداث بوستان تا پايان سال 96 خاتمه نيافت گفت: در بودجه سال 1397 شهرداري تهران زمان اتمام پروژه با 2 سال وقفه به سال 98 موكول شده است.
وي تاكيد كرد: بهره‌برداري از اين بوستان، از عوامل كاهش آسيب‌هاي اجتماعي اين محدوده است.
فخاري افزود: در حال حاضر با وجود اين تأخير قابل توجه ملاحظه مي شود عمليات اجرايي تكميل پروژه مسكوت مانده است.
عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران گفت: بيم آن مي رود حقوق مسلم ساكنان محله هرندي، محله هاي اطراف و همه مردم تهران در بهره مندي از فضايي امن و سالم براي گذران اوقات فراغت تضييع شود.
وي خواستار ارايه توضيح علل توقف عمليات اجرايي پروژه و ارائه گزارشي از اقدامات و وضعيت محدوديت‌هاي تخصيص و تأمين اعتبارات پروژه در سال 1397 شد.
تهرام/7244//1348

سرخط اخبار جامعه