۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰:۰۷
کد خبر: 82943875
T T
۰ نفر
حاج صفی: شانس صعود مان به مرحله حذفی دوچندان شد

سن پترزبورگ - ایرنا - «احسان حاج صفی» هافبك تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: با پیروزی برابر تیم ملی مراكش بخت ما برای صعود از این گروه به مرحله حذفی جام جهانی دوچندان شد.

احسان حاج صفی جمعه شب پس از برتری یك بر صفر تیم ملی كشورمان و كسب هر سه امتیاز این دیدار در جمع خبرنگاران ابتدا به تغییر پستش در این دیدار اشاره كرد و افزود: در بازی های قبل در پست هافبك بازی می كردم اما در این دیدار و به صلاحدید كادر فنی در دفاع چپ بازی كردم.
وی درباره عملكرد بازیكنان در دیدار برابر مراكش عنوان كرد: عملكرد تیم خوب بود، تیم ما جوان است و بازیكنان جوان از تجربه كافی برخوردار نیستند، از این رو در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار استرس زیادی داشتیم.
حاج صفی ادامه داد: البته در نیمه نخست موقعیت های خیلی خوبی داشتیم كه می توانستیم به گل برسیم اما متاسفانه اینگونه نشد.
دفاع چپ ایران در دیدار برابر مراكش ادامه داد: خوشبختانه با شروع نیمه دوم با یك دفاع خوب توانستیم در پایان، این دیدار دشوار را با برد پشت سر بگذاریم.
حاج صفی درباره گلزنی تیم ملی در این دیدار عنوان كرد: در تمرینات بر روی ضربات كاشته خیلی كار كرده بودیم و خوشبختانه ضربه ایستگاهی آخر به روی دیرك یك آمد و یك گل به خودی خوب را دیدیم.
وی كه پس از تعویض مسعود شجاعی بازوبند كاپیتانی تیم ملی را بر بازو بست در این باره گفت: مسعود شجاعی كاپیتان اول تیم ملی است و كاپیتان دوم اشكان دژاگه است. او امروز نبود و بعد از مسعود من كاپیتان شدم، مسئولیت كاپیتان در درون زمین زیاد است و خوشحالم توانستیم تیم را جمع و جور كرده و یك برد خوب كسب كنیم.
وی در پاسخ به این سئوال كه آیا تیم ملی ایران شانسی برای صعود از این گروه به دور بعدی این رقابت ها دارد نیز عنوان كرد: با این بردی كه كسب كردیم بخت ما برای صعود از این گروه دو چندان شد و امیدواریم 2 بازی بعدی را نیز با امتیاز از زمین خارج شویم و به دور بعدی راه پیدا كنیم.
تیم ملی كشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی تیم ملی مراكش را با نتیجه یك برصفر شكست داد.
ملی پوشان كشورمان در دومین دیدار خود در این رقابت ها با تیم ملی اسپانیا دیدار خواهند كرد.
ورزشی **9144**1597
۰ نفر