۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰:۳۰
کد خبر: 82943358
T T
۰ نفر
ثبت نام سيزدهمين جشنواره ملي تعاوني هاي برتر آغاز شد

بيرجند - ايرنا - مدير تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خراسان جنوبي گفت: ثبت نام سيزدهمين جشنواره ملي تعاوني هاي برتر در استان از 24 خرداد ماه جاري آغاز و تا 16 تيرماه امسال ادامه دارد.

حسن سروري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پس از اتمام مهلت ثبت نام تعاوني ها، بررسي اوليه توسط كارگروه علمي و داوري استان انجام مي شود.
وي بيان كرد: اين جشنواره در راستاي شناسايي و معرفي الگوهاي برتر بخش تعاون و به منظور فراهم كردن زمينه‌ هاي گسترش و ارتقاي روحيه تعاوني و نمونه ‌پروري در بخش‌ هاي مختلف اقتصادي در كل كشور برگزار مي شود.
وي اظهار داشت: سيزدهمين جشنواره تعاوني‌ هاي برتر در استان شهريورماه امسال با حضور مقامات كشوري و استاني، تعاونگران و پيشكسوتان در خراسان جنوبي برگزار مي شود.
مدير تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان ادامه داد: علاقمندان مي توانند در يكي از 22 گرايش براي تعاوني ها و يكي از سه گرايش براي اتحاديه ها ثبت نام كنند.
سروري اضافه كرد: متقاضيان مي توانند با مراجعه به آدرس اينترنتي www.taavonibartar . ir در سامانه مربوطه ثبت نام كرده يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با دبيرخانه جشنواره از طريق شماره تلفن هاي 18-32400115 اداره توسعه تعاوني ها تماس حاصل كنند.
وي افزود: لازم است تعاوني ها و اتحاديه هاي داوطلب، چك ليست مستندات را به دقت مطالعه و مدارك لازم را تهيه كنند، در ضمن مسئوليت تكميل پرسشنامه هاي عمومي و اختصاصي بر عهده تعاوني و اتحاديه بوده و ستاد برگزاري در اين خصوص مسئوليتي نخواهد داشت.
مدير تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان با اشاره به نقش تعاوني ها در تحقق حمايت از كالاي ايراني گفت: در سالي كه به تدبير رهبر فرزانه انقلاب به نام « حمايت از كالاي ايراني» نامگذاري شده، تعاوني ‌ها طبق اصول و ارزش‌هايي كه دارند مي‌ توانند به صورت بنگاه ‌هاي خرد و متوسط و در رديف پايه هاي اصلي و اجرايي حمايت از كالاي ايراني و اقتصاد مقاومتي در خدمت توسعه اشتغال قرار گيرند.
سروري اظهار اميدواري كرد، با توجه به وسعت فعاليت تعاوني ها و تلاش تعاونگران استان بتوانيم در شرايط مبارزه اقتصادي، گامي موثر و عملي براي ارتقاي سهم تعاوني ها در اقتصاد كشور، ترويج و گسترش فرهنگ تعاون و تحقق شعار حمايت از كالاي ايراني برداريم.
7557 * 6054