۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
کد خبر: 82937898
T T
۰ نفر

شهروند آبیكی به ضرب گلوله كشته شد

۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
کد خبر: 82937898
شهروند آبیكی به ضرب گلوله كشته شد

قزوین-ایرنا-فرمانده انتظامی آبیك گفت: فرد 50 ساله آبیكی براثر تیراندازی با یك اسلحه شكاری در یكی از واحدهای مرغداری این شهرستان مورد هدف قرار گرفت و كشته شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مركز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ مجید حسنوند روز شنبه در این رابطه افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از كسب خبر از مركز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یك فقره تیراندازی از سوی یك كارگر مرغداری، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه كرد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد كارگر مرغداری پس از شلیگ گلوله با تفنگ شكاری به سمت یكی از مهندسان واحد مرغداری، متواری شده و فرد مضروب نیز كه از ناحیه شكم مورد اصابت گلوله قرار گرفته برای مداوا به مركز درمانی اعزام شده است.
به گفته این مقام انتظامی، ضارب پس از شناسایی از سوی پلیس كه قصد فرار را داشت در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و اسلحه شكاری نیز كشف شد.
سرهنگ حسنوند افزود: متهم در بازجویی فنی كارآگاهان پلیس آگاهی به تیراندازی اعتراف و انگیزه خود را عصبانیت به خاطر توهین و فحاشی متوفی به پدرش در بین كارگران واحد مرغداری اعلام كرد.
فرمانده انتظامی آبیك با بیان اینكه متهم پس از تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: مضروب این حادثه به علت شدت جراحت های یاد شده در بیمارستان فوت كرد.
8054