۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶
کد خبر: 82937582
T T
۰ نفر
حضور مرد شماره 2 كره شمالی در آیین گشایش جام جهانی فوتبال

تهران - ایرنا - «كیم یونگ نام» رییس مجمع عالی جمهوری خلق و مرد شماره 2 كره شمالی برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه به این كشور سفر می كند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری مركزی كره شمالی (KCNA) روز شنبه با اعلام این خبر نوشت: «كیم»به زودی برای حضور در جشن افتتاحیه جام جهانی فوتبال، با مقامات فدراسیون فوتبال روسیه ملاقات می كند.
گفتنی است، به جز این مقام ارشد كره شمالی، پیشتر «سان چونلان» معاون نخست وزیر شورای مركزی جمهوری خلق چین، «سعد حریری» نخست وزیر لبنان، «میشل تمر» رییس جمهوری برزیل و «هاینتس كریستیان اشتراخه» قائم مقام صدراعظم اتریش، از برنامه خود برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه خبر داده بودند.
جام جهانی فوتبال كه بیست و یكمین دوره خود را در كشور روسیه تجربه می كند؛ از 14 ژوئن تا 15 جولای ( 24 خرداد تا 24 تیرماه) در 11 شهر این كشور شامل مسكو، سن پترزبورگ، كازان، نیژنی نووگورد، سارانسك، كالینینگراد، ولگوگراد، یكاترینبورگ، سامارا، سوچی و روستوف برگزار می شود.
ورزگاه لوژنیكی شهر مسكو دیدار افتتاحیه بین روسیه و عربستان سعودی را میزبانی خواهد كرد و دیدار فینال این دوره نیز روز 15 جولای در همین ورزشگاه برگزار می شود.
تیم ملی فوتبال ایران نیز در گروه «بی» با تیم های مراكش، پرتغال و اسپانیا همگروه است و اولین بازی تیم كشورمان 25 خرداد ماه جاری برابر مراكش برگزار می شود.
ورزشی**3991**1597
۰ نفر