۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82935524
T T
۰ نفر

پليس راهور:

ترافيك در جاده كرج - چالوس نيمه سنگين است

۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۵۴
کد خبر: 82935524
ترافيك در جاده كرج - چالوس نيمه سنگين است

تهران- ايرنا- پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرد: بر اساس آخرين گزارش هاي دريافتي تا اين لحظه جاده كرج - چالوس داراي ترافيك نيمه سنگين است.

به گزارش ايرنا، پليس راهور عصر چهارشنبه اعلام كرد: هم اكنون در مسير جنوب به شمال جاده كرج- چالوس (از ابتداي جاده تا كيلومتر 4) ترافيك نيمه سنگين گزارش شده است.
و ساير جاده هاي كشور از جوي آرام و ترافيك روان برخوردارند.
پليس راهنمايي و رانندگي در اين گزارش اضافه كرد: جاده اولنگ – شاهرود در استان هاي گلستان و سمنان، جاده ديزين-شمشك در استان هاي تهران و البرز مسدود است و مسير دره شهر -پلدختر در استان ايلام محدوده واريانات چشمه شيرين به علت ريزش كوه مسدود شده و مسير جايگزين جاده قديم چشمه شيرين است.
همچنين در استان خوزستان جاده شوش - فتح المبين به علت طغيان رودخانه و تخريب پل مسدود است.
بر اساس اين گزارش در استان آذربايجان شرقي (كمربندي آذرشهر به پل غله زار) به علت سيلابي شدن رودخانه پايه هاي پل شكسته شده و مسير جايگزين از داخل شهر آذر شهر است.
همچنين در استان اردبيل جاده خلخال- اسالم محدوده كيلومتر 7 تا 18.5 به علت عمليات راهسازي از تا 31تير امسال مسدود شده و مسير جايگزين از جاده خلخال-پونل است.
در استان گيلان نيز جاده پونل – خلخال (محدوده كامل) به علت ريزش كوه تا اطلاع ثانوي مسدود است.
مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان است.
اجتمام * 2181* 3063
۰ نفر