۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۸
کد خبر: 82928358
T T
۰ نفر

باشگاه تراكتورسازي وارد بورس مي شود

۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۸
کد خبر: 82928358
باشگاه تراكتورسازي وارد بورس مي شود

تبريز- ايرنا - مالك جديد باشگاه تراكتورسازي تبريز با اشاره به برنامه هاي بلند مدتش براي اين باشگاه گفت: قصد داريم سهام باشگاه تراكتورسازي را در بورس اوراق بهادار عرضه كنيم.

محمدرضا زنوزي روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: به اين ترتيب هواداران با خريد سهام از طريق بورس در مالكيت و تعيين سرنوشت اين باشگاه سهيم شده و منبع درآمدي از اين طريق به دست مي آورند.
وي با بيان اينكه در خصوص تغيير نام تراكتورسازي تصميمي نداريم، گفت: ‌به شخصه مخالف اين كار هستم ولي هواداران تيم تراكتورسازي در اين مورد نظر خودشان را اعلام خواهند كرد و ما تابع انتظار و خواسته هواداران هستيم كه نام تراكتور همچنان بر روي اين تيم بماند يا نام ديگري داشته باشد.
زنوزي با اشاره به اينكه فرصت زيادي را براي انتقال مالكيت باشگاه تراكتورسازي از دست داديم،‌ خاطرنشان كرد: براي جذب يك سرمربي مجرب و بنام براي تيم از ١٠ روز قبل شروع به كار كرديم .
وي اظهارداشت: قصد داريم با يك مربي تراز اول اروپايي و يا آمريكاي جنوبي به توافق برسيم و با انتقال قطعي مالكيت باشگاه اين روند را به طور رسمي پيگيري خواهيم كرد.
زنوزي ادامه داد: براي جلوگيري از هدر رفت زمان با چند سرمربي ليگ برتري گفت و گو و تعامل داشتيم تا پيش از انتخاب نهايي سرمربي خارجي مورد نظر، تمرين و جذب بازيكن در سايه اين سرمربي داخلي انجام شود .
وي با اشاره به اهداف كوتاه مدت باشگاه تراكتورسازي، افزود: هدف ما قهرماني در ليگ برتر ‌امسال است و تيم را به اين منظور خواهيم بست.
زنوزي همچنين گفت: از آنجا كه حضور در مسابقات آسيايي و كسب قهرماني در باشگاه هاي آسيا در سال بعد هدف گذاري شده است، به دنبال بازيكنان خارجي بنامي هستيم كه تا به حال نظير آن ها در ايران بازي نكرده اند.
وي كه مالكيت باشگاه گسترش فولاد تبريز را هم در اختيار دارد، در مورد محل برگزاري بازي هاي تيم تراكتورسازي گفت: اگر هواداران كمي علاقمند به پيگيري بازي هاي تراكتور از نزديك باشند، ورزشگاه بنيان ديزل را براي اين منظور انتخاب خواهيم كرد ولي چنانچه حضور و حمايت بيشتري از تيم شود بهتر است ورزشگاهي با گنجايش بيشتر براي اين منظور در نظر گرفته شود.
محمدرضا زنوزي مالك گروه سرمايه گذاري دريك صد در صد سهام باشگاه تراكتورسازي را خريده است و امروز طلب 150 هزار دلاري ساغلام سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال اين باشگاه را هم تسويه كرد.
9853/3071/1772
۰ نفر