۲ خرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۳۵
کد خبر: 82924374
T T
۰ نفر
فروش اينترنتي بليت بازي تيم ملي فوتبال ايران و تركيه پايان يافت

آنكارا- ايرنا- فدراسيون فوتبال تركيه اعلام كرد كه فروش اينترنتي بليت‌ بازي دوستانه تيم هاي ملي فوتبال ايران و تركيه پايان يافته است.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، بنا به اعلام فدراسيون فوتبال تركيه فروش بليت اين ديدار از طريق باجه هاي داخل استاديوم از ساعت 10 تا 18 و تا تا نيمه اول بازي در روز برگزاري ديدار ادامه خواهد يافت.
قيمت بليت براي جايگاه ويژه 30، جايگاه دوم 15 و جايگاه سوم 10 لير ترك تعيين شده است.
تيم ملي ايران در روز هفتم خردادماه براي ديداري دوستانه و تداركاتي قبل از شروع جام جهاني در استاديوم فاتح تريم به مصاف تيم ملي تركيه مي رود.
ملي پوشان ايران به مدت پنج روز در محل اردو و در منطقه اي به نام 'نِوزِت دمير تاسيس لري' متعلق به باشگاه بشيكتاش تركيه تمرين كرده و روز دوشنبه هفته آينده به مصاف ملي پوشان كشور ميزبان مي روند.
تيم ملي فوتبال ايران كه جهت برپايي اردوي آمادگي در تركيه به سر مي برد، تمرينات خود را از روز گذشته در محل اردو و در كمپ باشگاه بشيكتاش در بخش آسيايي شهر استانبول آغاز كرده و اين تمرينات امروز با حضور خبرنگاران محلي ادامه يافت.
6 ديدار قبلي تيم ملي ايران با تركيه با 4 برد تركيه و 2 مساوي به پايان رسيده است.
كارلوس كي روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران كه به همراه 24 بازيكن در اردوي تركيه حاضر شده است، در نظر دارد با انجام سه بازي تداركاتي با تيم هاي ملي تركيه(هفتم خردادماه)، يونان(12 خردادماه) و ليتواني(19 خردادماه) تيم ايران را براي مسابقات جام جهاني آماده كند.
ملي پوشان فوتبال كشورمان پس از ديدار تداركاتي در تركيه و يونان، عازم روسيه ميزبان بيست و يكمين دوره جام جهاني خواهند شد تا در روز 19 خرداد ماه در آخرين مصاف تداركاتي خود مقابل تيم ليتواني قرار بگيرند.
رقابت هاي جام جهاني نيز از 24 خرداد با رويايي تيم ميزبان مقابل عربستان در ديدار افتتاحيه آغاز مي شود و 25 خرداد ماه نيز تيم ملي فوتبال ايران در نخستين ديدار خود در ورزشگاه شهر 'سن پترزبورگ' مقابل تيم مراكش(مغرب عربي) قرار مي گيرد.
تيم ملي ايران در مرحله گروهي در روز 30 خرداد ماه در شهر كازان روسيه به مصاف تيم ملي فوتبال اسپانيا مي رود و در روز چهارم تير ماه نيز با تيم فوتبال پرتغال در شهر سارانسك ديدار خواهد كرد.
تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران در گروه B رقابت هاي جام جهاني روسيه با مراكش، پرتقال و اسپانيا هم گروه شده است.
خاورم/1905