۱ خرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۲۲
کد خبر: 82923321
T T
۰ نفر
كمربندی شهر ابركوه تكمیل می شود

یزد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: با توجه به یك بانده بودن بخشی از بزرگراه ابركوه - دهشیر - سورمق فارس و ضرورت تكمیل این بزرگراه ، بزودی كار تكمیل كمربندی ابركوه آغاز می شود.

محسن صادقیان عصر سه شنبه در بازدید از بزرگراه ابركوه - سورمق كه مدیركل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ،فرماندار و جمعی از مسئولان ابركوه حضور داشتند، افزود: با انعقاد قرارداد با یك شركت خصوصی عملیات ساخت كمربندی تكمیل خواهد شد.
وی با بیان اینكه با اجرای این طرح، تقاطع همسطح ورودی و خروجی آغاز می شود، اظهار كرد: تكمیل كمربندی به طول 13.6كیلومتر و همچنین پروژه های تقاطع همسطح ورودی و خروجی شهر با حدود 280میلیارد ریال هزینه انجام می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد یادآورشد : با توجه به بعد مسافت ابركوه به یزد مركز استان تكمیل این بزرگراه ضروری است .
صادقیان همچنین در سفر به ابركوه از روند چند طرح عمرانی شهرداری های ابركوه و مهردشت كه در دست ساخت است، بازدید كرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، با بیان اینكه تمام بودجه سال 1396تا اواخر تیر ماه امسال برای اجرا و تكمیل طرح های عمرانی هزینه می شود ،خاطرنشان كرد: تا یك ماه آینده بودجه سال 97 برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.
این مسئول ارشد عمرانی استان اضافه كرد: دولت در سال 97، از طرح های بالای 60 درصد پیشرفت كار حمایت می كند.
مركز شهرستان 53 هزار نفری ابركوه در 140كیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها