۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۴۳
کد خبر: 82922090
T T
۰ نفر
امباپه با يك ميليارد يورو هم فروشي نيست

تهران- ايرنا- «ناصر الخليفي» مالك متمول باشگاه پاري سن ژرمن، در اظهار نظري عجيب اعلام كرد: حتي در صورت پيشنهادي يك ميليارد يورويي، «كيلين امباپه » را نخواهند فروخت.

به گزارش ايرنا، تارنماي شبكه تلويزيوني «كانال +» فرانسه روز دوشنبه نوشت: سوپراستار جوان پي.اس.جي تابستان گذشته با قراردادي پيچيده كه در ابتدا شايعات از قرضي بودن آن حكايت داشت، به اين تيم فرانسوي پيوست.
در همين حين، با توجه به عملكرد خيره كننده اين مهاجم در موناكو، تيم هاي منچسترسيتي، منچستر يونايتد و آرسنال به شدت به دنبال جذب وي بودند.
«كانال +» ادامه داد: با اين حال امباپه، پاري سن ژرمن را به عنوان مقصد بعدي خود برگزيد و در اولين حضور خود در ليگ يك فرانسه در مجموع 27 بازي 13 گل به ثمر رساند و حالا قهرمان لوشامپيونه براي رسميت بخشيدن به قرارداد انتقال وي مجبور است در عين اكراه مبلغ 118 ميليون پوند بابت اين انتقال پرداخت كند، اما گزارش ها حاكي از آن است كه در صورت جابجايي چنين مبلغي باشگاه پاريسي با قوانين بازي جوانمردانه مالي اتحاديه فوتبال اروپا به مشكل برخواهد خورد.
در اين بين، باشگاه منچسترسيتي تحركات بازار نقل و انتقالات تابستاني را به دقت زير نظر گرفته تا در صورت قرار گرفتن نام امباپه در فهرست فروش پاري سن ژرمن براي جذب وي دست به كار شود.
اين در حالي ست كه مالك پاري سن ژرمن در هشداري غيرمستقيم از تصميم قطعي خود براي عدم فروش اين مهاجم 19 ساله خبر داده است.
الخليفي در مصاحبه با اين شبكه تلويزيوني گفت: مي خواهيد قيمت او را بدانيد؟ بيشتر از يك ميليارد يورو. بله يك ميليارد يورو و حتي اگر اين مبلغ را هم تهيه كنيد، امباپه فروشي نيست.
ورزشي**3991**1368