۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۳:۳۲
کد خبر: 82916980
T T
۰ نفر

تذكر پلیس برای رعایت حجاب از سر دلسوزی است

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۳:۳۲
کد خبر: 82916980
تذكر پلیس برای رعایت حجاب از سر دلسوزی است

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تذكر لسانی عوامل انتظامی برای رعایت حجاب اسلامی، از سر دلسوزی پلیس برای شهروندان است.

به گزارش ایرنا، سردار بخشعلی كامرانی صالح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسیار از شهروندان از پشت صحنه اتفاقاتی كه به علت رعایت نكردن اصول و ارزش های اسلامی رخ می دهد، مطلع نیستند.
وی اضافه كرد: پلیس با آگاهی از تبعات منفی این نوع رفتارها، به منظور پیشگیری از بروز آسیب برای خانواده ها، دلسوزانه وارد میدان شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان كرد: برخی مشكلات اجتماعی به علت محسوس بودن به راحتی با آموزش قابل پیشگیری، اما در پشت پرده رعایت نكردن حجاب اسلامی به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، شبیخون یا ناتوی فرهنگی نهفته است.
سردار كامرانی صالح افزود: همدان استانی فرهنگی و مذهبی به شمار می رود و مردمان این دیار توجه بالایی به ارزش ها و اصول اسلامی به ویژه عفاف و حجاب دارند.
وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیكی به خصوص برای شب های قدر، روز قدس و نماز عید فطر پیش بینی شده است.
سردار كامرانی صالح اضافه كرد: برای جلوگیری از روزه خواری در سطح شهر، رستوران ها و اغذیه فروشی هایی برای مسافران و افرادی كه عذر شرعی دارند، پیش بینی می شود.
فرمانده انتظامی استان همدان تاكید كرد: با این وجود افرادی كه اقدام به روزه خواری در ملاء عام كنند دستگیر و طبق قانون با آنها برخورد می شود.
7526/2090