۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۵۵
کد خبر: 82916502
T T
۰ نفر
مسي و دخه آ برگزيدگان خدا در زمين فوتبال هستند

تهران - ايرنا - «آندره هررا» هافبك اسپانيايي تيم منچستر يونايتد در اظهار نظري گفت: «داويد دخه آ» هم مثل «ليونل مسي» توسط خدا انتخاب شده است، يكي براي دروازه و ديگري براي زمين بازي؛ در واقع آن ها برگزيدگان خدا در زمين فوتبال هستند.

به گزارش ايرنا، تارنماي خبري گل روز سه شنبه با انتشار اين خبر نوشت: دخه آ با عملكرد چشمگير خود در چارچوب دروازه تيم منچستر يونايتد بار ديگر به عنوان برترين بازيكن سال از نگاه هواداران انتخاب شد. علاوه بر اين، او جايزه دستكش طلايي رقابت هاي ليگ برتر انگليس را با 19 دروازه بسته در ديدارهاي خانگي از آن خود كرد.
در اين بين، هررا معتقد است كه هموطنش، دخه آ از استعدادي ذاتي و ويژه برخوردار است؛ استعدادي كه او را قادر مي سازد تا همواره در بالاترين سطح عمل كند؛ اتفاقي كه تنها براي بازيكنان ممتاز رخ مي دهد.
هررا ادامه داد: از نظر من، داويد بهترين است؛ فكر مي كنم اين توانايي از خدا سرچشمه مي گيرد؛ در واقع همان طور كه مسي براي بازي در زمين برگزيده شده؛ داويد هم براي دروازه باني انتخاب شده است.
وي تصريح كرد: كاري را كه او در مقابل ليورپول انجام داد، نمي توان با تمرين كردن به دست آورد. شما نمي توانيد با تمرين كردن واكنشي كه او در برابر آگوئرو، آن هم در فاصله دو متري از خود نشان داد، بروز دهيد. اين واكنش ها چيزهايي نيست كه بتوان با تمرين و ممارست به دست آورد؛ بايد در وجودتان باشد.
تيم هاي منچستريونايتد و چلسي شنبه آينده در فينال جام حذفي انگليس روبروي هم قرار خواهند گرفت.
ورزشي*3991**1584
۰ نفر