۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82912086
T T
۰ نفر

خروج ترامپ از برجام آمريكا را منزوي مي كند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82912086
خروج ترامپ از برجام آمريكا را منزوي مي كند

مهاباد- ايرنا- امام جمعه مهاباد با محكوم كردن اقدامات اخير سران آمريكا در خروج از برجام، گفت: خروج ترامپ از برجام آمريكا را منزوي مي كند.

به گزارش ايرنا، ماموستا ملاقادر سهرابي در خطبه نماز جمعه اين شهرستان بيان كرد: تصميم نادرست ترامپ و تكروي وي نمي تواند معادلات برجام را برهم بزند.
وي افزود: دنيا تصميم ترامپ را نابخردانه دانست و كشورهاي مختلف بارها آن را محكوم كردند و تنها اسرائيل از اين موضوع خوشحال شد.
ماموستا سهرابي گفت: از زمان پيروزي انقلاب اسلامي دشمني اسرائيل و آمريكا با ايران آشكار بوده است و هيچ وقت خواهان موفقيت كشورمان نبودند.
وي اضافه كرد: ملت ايران در كنار يكديگر و در مقاطع مختلف انقلاب همواره در برابر توطئه ها و دشمنان قسم خورده ايستادند و اين بار هم اين اقدام آمريكا تاثيري در روند موفقيت هاي كشور نخواهد داشت.
وي همچنين ادامه داد: دخالت هاي آمريكا همواره در خاورميانه ادامه دارد و همين اقدامات موجب ايجاد داعش و خشونت هايي از اين دست شده است.
به گزارش ايرنا مردم انقلابي و شهيد پرور مهاباد در پايان نماز جمعه اين شهرستان همچون سراسر كشور با مشت هاي گره كرده اقدام ترامپ در خروج از برجام و اظهارات اخير وي را ادامه دشمني ها و كينه توزي هاي تاريخي شيطان بزرگ آمريكا دانستند و بدعهدي ها و خيانت هاي آمريكا را محكوم كردند.
مردم هميشه در صحنه مهاباد اقدام و سخنان ترامپ را نشانه عدم تعهد آمريكا به تعهدات بين المللي اعلام كردند و افزودند كه ايران همچنان را بدون تكيه به بيگانگان گام هاي توسعه و پيشرفت را خواهند پيمود.
در اين اجتماع پرشور نمازگزاران با شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر ضد ولايت فقيه نفرت خود از استكبار جهاني به نمايش گذاشتند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
3072/3093