۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱:۳۹
کد خبر: 82910851
T T
۰ نفر
سه ركورد جديد براي منچسترسيني به  ثبت رسيد

تهران - ايرنا - تيم فوتبال منچسترسيتي با برتري خانگي برابر برايتون، سه ركورد جديد در ليگ برتر باشگاه هاي انگليس به ثبت رساند.

به گزارش ايرنا؛ بامداد پنجشنبه از هفته سي و هفتم ليگ برتر باشگاه هاي انگليس چهار ديدار برگزار شد و منچسترسيتي كه قهرماني خود را از هفته ها قبل مسجل كرده است در خانه با حساب سه بر يك از سد برايتون گذشت و 97 امتيازي شد.
سيتي با موفقيت در اين ديدار به ركورد بيشترين گل زده تاريخ ليگ برتر در يك فصل با 105 گل، بيشترين پيروزي با 31 برد و بيشترين امتياز قهرمان در يك فصل با 97 امتياز دست يافت.
با اين اوصاف شاگردان «پپ گوارديولا» چنانچه در هفته سي و هشتم و پاياني برابر ساوتهمپتون به برتري برسند به ركورد افسانه اي 100 امتياز دست خواهند يافت.
تاتنهام در ورزشگاه «ويمبلي» شهر لندن با تك گل ارزشمند «هري كين» از سد نيوكاسل گذشت و با 74 امتياز به رتبه سوم جدول رده بندي رسيد تا حضورش در فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا را قطعي كند.
شاگردان «آنتونيو كونته» در تيم چلسي مقابل هادرسفيلد متحمل تساوي خانگي يك بر يك شدند تا اميدهاي آنان براي رسيدن به ليگ قهرمانان اروپا به كمترين حد ممكن برسد.
همچنين آرسنال در آخرين روزهاي حضور «آرسن ونگر» به عنوان سرمربي اين تيم، در زمين لسترسيتي 3 بر يك مغلوب شد تا در ادامه ناكامي هاي اين فصل خود، سيزدهمين شكست را تجربه كند.
شبد**ورزشي**3783**1010
۰ نفر