۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۳۵
کد خبر: 82903921
T T
۰ نفر
روز معلم تقدیر از شرافت انسانیت است

شهركرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی به مناسبت 12 اردیبهشت روز معلم گفت: روز معلم روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت و ارزشهای والای انسانهای فرهیخته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در پیام اقبال عباسی آمده است: بی شك موهبت اندیشه و اندیشیدن یكی از حجت های الهی شرافت بشر بر دیگر مخلوقات است.
این پیام می افزاید: معلمان در این طریق الهی رسالتی خطیر و نقشی بی بدیل دارند. از این رو مقامی بس رفیع به آنان عطا شده و از نقشی معنوی و نبوی در پیشگاه الهی برخوردارند.
در بخش های دیگری از پیام استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح شده است: روز معلم، روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت و ارزشهای والای انسانهای فرهیخته، سترگ و اندیشمندی است كه ایثارگرانه با نور وجودشان مسیر سعادت را برای رهروان خویش روشن می‌سازند.
در ادامه پیام عباسی آمده است: امروزه نقش و جایگاه معلمان در تولید منابع انسانی مولد، خدا باور، خدا محور، مردم سالاری و خردورزی بر هیچ كس پوشیده نیست و توسعه همه جانبه كشور، مدیون همت والای معلمان است.
در پایان این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، این مناسبت خجسته را به محضر شریف همه معلمان فرهیخته، اندیشمند و پرتلاش استان تبریك عرض كرده و توفیق و سربلندی آنها را از خدواند متعال آرزو كرده است.
7363/6021