۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۲۱
کد خبر: 82891872
T T
۰ نفر
استاندار تهران: پاسداران فهمیده‌های اندیشه حسینی هستند

تهران ـ ایرنا ـ استاندار تهران گفت: پاسداران فهمیده‌های مكتب و اندیشه حسینی هستند كه در مقاطع حساس تاریخی از دفاع مقدس تاكنون، همواره عزت و اقتدار حسینی را عینیت بخشیده اند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از استانداری تهران؛ محمدحسین مقیمی با صدور پیامی به‌مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ، افزود: سومین روز از ماه مبارك شعبان به تعبیر رهبر فقید و كبیر انقلاب اسلامی، روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مكتب مترقی اسلام است.
به گفته وی، پاسدار گل واژه ای معطر و مطهر در قاموس عشق است كه با عطر ایثار و شهادت انس یافته و پاسداران، یادگاران سال‌های آتش و عشق و ایمان هستند كه در طول چهار دهه عمر بابركت انقلاب و نظام، در سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی پرچم عزت و شكوه ملی كشور را بر فراز سپهر باعظمت جمهوری اسلامی برافراشته نگهداشته اند.
مقیمی در این پیام تصریح كرده، اینان فهمیده‌های مكتب و اندیشه حسینی هستند كه پیام آزادگی مولا و مقتدای خود، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در گوش جهانیان بخصوص ملت‌های آزادیخواه طنین انداز كردند.
وی افزود: امروز نیز پاسداری، رسالتی انسانی و الهی بر دوش انسان‌های وارسته و جوانانی با ضمیر پاك و روشن است تا با كوشش و مجاهدت خود، تجربه زیستن در پرتو امنیت و آرامش در سایه‌سار شجره طیبه انقلاب اسلامی را به همه آحاد ملت و مردم رشید ایران اسلامی هدیه كنند.
تهرام 6139**1625
۰ نفر