۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۵۸
کد خبر: 82880858
T T
۰ نفر
درخواست رئیس دستگاه قضا برای تعیین تكلیف لایحه قانون تجارت

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه كمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از درخواست رئیس دستگاه قضا از مجلس برای تعیین تكلیف هر چه سریع تر لایحه قانون تجارت خبر داد.

به گزارش ایرنا، یحیی كمالی پور در تشریح دستور كار امروز- یكشنبه- كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، از دیدار نوروزی اعضای این كمیسیون با رئیس و معاونان قوه قضائیه خبر داد و گفت: اعضای كمیسیون امروز با حضور در دستگاه قضا با رئیس و معاونان این قوه درخصوص مسائل مختلف حقوقی و قضایی كشور بحث و گفت و گو كردند و به بیان نظرات خود پرداختند.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست مقرر شد موارد و موضوعاتی كه دستگاه قضا به عنوان خلاء قانونی در مجرای وظایف خود مشاهده می كند به كمیسیون اعلام كند تا كمیسیون آنها را در اولویت قرار داده و در موردشان تصمیم گیری كند.
وی ادامه داد: رئیس دستگاه قضا درخواست كرد هر چه سریع تر لایحه قانون تجارت كه در مجلس مطرح است تعیین تكلیف شود.
عضو هیات رئیسه كمیسیون قضایی بیان داشت: همچنین در مورد لوایح و طرح های مختلف كه قرار است در سال جاری به آنها پرداخته شود مانند اصلاح قانون آئین دادرسی كیفری، لایحه قضازدایی، تنقیح قوانین و موارد مشابه مانند سابق نظر دستگاه قضا برای كاربردی و اجرایی شدن آنها اخذ شود.
به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه كمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست نمایندگان خواسته های مردم درحوزه انتخابیه و مشكلات كلان حوزه قضایی و حقوقی كشور را مطرح كردند.
سیام*3061*1724*1449
۰ نفر