۱۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۳۱
کد خبر: 82874963
T T
۰ نفر
تردد خودروهاي سنگين در فارس تا 14 فروردين ممنوع است

شيراز- ايرنا- جانشين فرمانده انتظامي استان فارس گفت: تردد خودروهاي سنگين و موتورسيكلت ها در جاده هاي فارس از دوازدهم تا چهاردهم فروردين ماه جاري ممنوع است.

سرهنگ علي ذوالقدري شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: با توجه به فرا رسيدن روز سيزدهم فروردين روز طبيعت، محدوديت هاي ترافيكي براي رفاه شهروندان و مسافران نوروزي پيش بيني شده است.
جانشين فرماندهي انتظامي استان فارس اظهار كرد: محدوديت تردد وسايل نقليه سنگين باربري در محورهاي مواصلاتي استان تا پايان روز سه شنبه چهاردهم فروردين ماه جاري ادامه مي يابد.
وي گفت: برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات راهنمايي و رانندگي، تشديد اقدامات كنترلي بر ناوگان مسافربري از طريق مقرهاي پليس راه، بهره گيري از سامانه هاي كنترلي و نظارتي و اجراي طرح هاي كنترل سلامت از رانندگان به صورت غير مترقبه از برنامه هاي پليس در روزهاي آخر تعطيلات نوروزي است.
سرهنگ ذوالقدري افزود: مردم توصيه و هشدارهاي ترافيكي پليس را جدي بگيرند و به نكاتي همچون صبوري و سعه صدر در هنگام رانندگي، قرار ندادن سبزه در قسمت بيروني خودرو، عدم سبقت و سرعت غير مجاز، ممنوع بودن سوار كردن افراد در قسمت بار برخي از خوردروها و پرهيز از پارك كردن خودرو و اسكان در حريم و حاشيه راه ها توجه ويژه اي داشته باشند.
9254/ 2027