۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
کد خبر: 82873634
T T
۰ نفر

هشت هزار زائر ايثارگر به مشهد سفر كردند

۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳
کد خبر: 82873634
هشت هزار زائر ايثارگر به مشهد سفر كردند

مشهد- ايرنا- مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي گفت: از 27 اسفند پارسال تاكنون هشت هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان كشور به مشهد سفر كرده و از خدمات اين اداره بهره مند شده اند.

حجت الاسلام حسين معصومي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: همزمان با آغاز تعطيلات نوروزي بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي در راستاي تكريم جامعه ايثارگران با ارائه خدمات اسكان و تورهاي گردشگري، زمينه بهره مندي آنان از زيارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و غذاي متبرك آن حضرت را فراهم مي كند.
وي اظهار كرد: در اين راستا هر روز تورهاي گردشگري به طرقبه، بازار صنايع دستي و مقبره امامزادگان ياسر و ناصر با همكاري شهرداري مشهد براي زائران خانواده ايثارگران برگزار مي شود.
وي گفت: با همكاري آموزش و پرورش، شهرداري، موسسه ايثار و سازمان سياحتي كوثر بنياد شهيد در مشهد تا هفتم فروردين ماه سه هزار و 258 خانواده شاهد و ايثارگر از خدمات اسكان مجموعه هاي ياد شده بهره مند شده اند.
حجت الاسلام معصومي با قدرداني از آستان قدس رضوي افزود: تاكنون بيش از سه هزار نفر از ايثارگران كشور از خوان گسترده حرم مطهر رضوي بهره مند شده اند كه اين رقم تا 13 فروردين به بيش از پنج هزار نفر مي رسد.
3221 / 6053