۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۴۲
کد خبر: 82867961
T T
۰ نفر
كار و تلاش جمعی برای توسعه ایران در سال ٩٧

تهران - ایرنا- مسعود كرباسیان وزیراموراقتصادی و دارایی به مناسبت آغاز سال جدید در پیامی گفت: سال 97 كار و تلاش برای توسعه ایران است.

به گزارش ایرنا، كرباسیان سه شنبه شب در پیامی به مناسبت سال 97 افزود: سال جدید به فرموده رهبری معظم انقلاب حمایت از كالای ایرانی با همراهی مردم، تلاش كارآفرینان و جدیت همگی ما انجام میشود و با خلق اشتغال جدید، مظاهر امید در جامعه نمایان می شود.
وی گفت: بهار،شكوفایی و رویش دوباره طبیعت سراسر معنا و الهام است.هرشكوفه كوچك روی تن نحیف درختان تازه از سرما رسته، به محصولی شگرف بدل میشود و این راز طبیعت است كه عناصركوچك هم كارهای بزرگ می كنند.
وزیراموراقتصادی و دارایی ادامه داد: در همین زیبایی امید بخش بهار عهد می بندیم كه نهایت توان خود و همكارانم را به كار گیریم تا مبارزه با فساد بی وقفه ادامه یابد، تعامل با كارآفرینان واقعی باشد، خصوصی سازی از شعار به عمل درآید، اصلاح نظام بانكی شتاب گیرد، فروش اموال مازاد بانك ها جدی تر شود،
كرباسیان خاطرنشان شد: با استفاده از دانش خردمندان ودلسوزان راه سرمایه ها به سمت اقتصاد ایران هموار شود.
وی كفت: در سال 97 نهایت تمام توان نیروها را صرف شكوفایی خلاقیت و به كار تبدیل شدن ایده های ناب جوانان می كنیم به امید اینكه سهمی در رنگین تر شدن سفره كارگران داشته باشیم و به اندازه توان خود رضایت مندی كارمندان را بهبود بخشیم.
وی اظهار كرد: از همه كنشگران اقتصادی تقاضا می كنم سال پیش روی را با امید آغاز كنند. امیدوار بمانید، امیدوار حرف بزنید، امید را به مردم انتقال دهید، از هزارتوی اعداد و آمارها رازهای شگفت انگیز پیشرفت را به جای هشدارهای تكرار شونده كشف كنید و چشم اندازی از ایران فردا را بسازیم كه در شان فعال اقتصادی و شهروند ایرانی باشد.
**شبس*1488 **
۰ نفر