۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82867630
T T
۰ نفر

وزيراطلاعات:

مردم عامل ايجاد امنيت در كشور هستند

۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴
کد خبر: 82867630
مردم عامل ايجاد امنيت در كشور هستند

كرمانشاه- ايرنا- وزير اطلاعات گفت: امنيت كشور را خود مردم به وجود آوردند و اگر مردم احساس مسئوليت نكنند و با نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي همكاري نداشته باشند اين امنيت برقرار نمي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيد محمود علوي روز سه شنبه در مسجد جامع روانسر و در جمع مردم اين شهرستان افزود: امنيت با كمك مردم و براي همه مردم با هر مسلك و مذهبي كه داشته باشند، برقرار مي شود.
وي تصريح كرد: كساني كه امنيت حاكم بر كشور را تهديد نمي كنند و به مردم آسيب نمي رسانند جمهوري اسلامي ايران خدمتگزار آنها است.
وزير اطلاعات و نماينده ويژه دولت تدبير و اميد ادامه داد: اختلاف و تفرقه باعث عقب ماندگي است و زماني كارها پيش مي رود كه با هم اختلاف نداشته باشيم.
حجت الاسلام علوي اظهار داشت: وضعيت مردم نسبت به ساليان گذشته بسيار متفاوت شده و خدمات خوبي در بخش مختلف صورت گرفته و وظيفه ما خدمت به مردم است.
وي گفت: در اسلام حكومت براي مردم است و حكومت بايد در جهت بهبود وضعيت جامعه، معيشت، آموزش، امنيت و پيشرفت امور تلاش كند.
مقام عالي وزارت اطلاعات اضافه كرد: جمهوري اسلامي ايران متعلق به مردم است و افتخار دولت مردان نيز خدمت به مردم است.
حجت الاسلم علوي يادآور شد: خدمت به مردم لطفي الهي و گره گشايي از كار مردم نيز نعمتي الهي است كه نصيب بندگان خدا مي شود چرا كه خدمتگزاري از نظر اسلام عبادت و وسيله نزديك شدن به خدا است.
وي، عاطفي بودن را از ويژگي هاي بارز مردم منطقه اورامانات دانست و گفت: اورامانات را يك منطقه مذهبي با مردمي متدين مي شناسيم.
وي افزود: زماني كه جريان هاي الحادي به مبارزه با انقلاب و اسلام آمدند مردم اين منطقه به عنوان پيشمرگان مسلمان كرد از آرمان ها و ارزشهاي انقلاب پاسداري كردند.
وزير اطلاعات به نمايندگي از هيات دولت امروز در شهرستان هاي روانسر و پاوه حضور يافت.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه قرار دارد.
8066/7455