۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۲۱:۱۸
کد خبر: 82865444
T T
۰ نفر
معاون پارلمانی رئیس جمهوری به كاروانهای راهیان نور در خوزستان پیوست

آبادان - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس جمهوری بعد ازظهر شنبه با حضور در یادمان شهدای گمنام شلمچه به حركت عظیم فرهنگی كاروانهای راهیان نور پیوست.

به گزارش ایرنا حسینعلی امیری همزمان با حركت كاروانهای راهیان نور كه از 25 اسفند شروع شده در یادمان های هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان حضور یافت و با آرمان های شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق كرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری همچنین پس از زیارت مزار شهدای گمنام شلمچه در 16 كیلومتری غرب خرمشهر و در نقطه صفر مرزی ایران و عراق با كاروان های راهیان نور كه به این مكان مقدس آمده بودند دیدار و گفت وگو كرد.
امیری همچنین از نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس در محل یادمان شلمچه نیز بازدید كرد و با تعدادی از جوانان و نوجوانان كاروانهای راهیان نور پس از گفت و گو عكس یادگاری گرفت.
معاون پارلمانی رییس جمهوری همچنین روند خدمت رسانی به كاروان های راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه را مورد بررسی قرار داد.
امیری صبح روز شنبه با استقبال استاندار خوزستان از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد و با آیت الله سیدعلی شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان دیدار و گفت وگو كرد.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری، فرمانده ناجا و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند روز اخیر نیز با حضور در مناطق عملیاتی و یادمانی دفاع مقدس با آرمان های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت كردند.
در ایام نوروزی حدود پنج میلیون نفر از كاروان های راهیان نور، مسافران و گردشگران نوروزی از مناطق عملیاتی و یادمانی دفاع مقدس در استان خوزستان دیدن می كنند.
اوج حركت كاروانهای راهیان نور 25 اسفند تا 15 فروردین است.
7165/6002/6065/6064