۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82864830
T T
۰ نفر
490 راهدار در جاده هاي سيستان و بلوچستان فعاليت مي كنند

زاهدان - ايرنا - مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي سيستان و بلوچستان گفت: 490 نفر از نيروهاي اين مجموعه در قالب 65 پايگاه ثابت و سيار در طرح نوروزي از 25 اسفند تا 15 فروردين در حال خدمات رساني هستند.

علي خانقائي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: 131 دستگاه خودرو سبك و سنگين در اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ويژه خدمات رساني در طرح نوروزي پيش بيني شده است.
وي بيان كرد: همچنين 16 راهدارخانه در كنار 29 مجتمع خدماتي رفاهي در سيستان و بلوچستان آماده خدمات رساني به مسافران نوروزي هستند.
مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي سيستان و بلوچستان گفت: 900 دستگاه اتوبوس در قالب ناوگان حمل و نقل عمومي كار جابجايي مسافران نوروزي را در استان انجام مي دهند.
خانقائي افزود: 105 دستگاه اتوبوس از مجموع 900 دستگاه براي انجام تردد در مسيرهاي طولاني وي آي پي است.
وي تاكيد كرد: اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان با هدف ارتقاي ايمني تردد مسافران اقداماتي نظير آشكار سازي و ايمن سازي نقاط پرتصادف، خط كشي راهها، نصب علائم و اصلاح شيب شيرواني را در دستور كار قرار داده است.
وي گفت: بيش از 50 ميليون تردد امسال در مسيرهاي ارتباطي سيستان و بلوچستان ثبت شده است كه افزايش 11درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان مي دهد.
وي افزود: ثبت اين ميزان تردد نياز به نظارت هر چه بيشتر بر ترافيك مسيرهاي ارتباطي سيستان و بلوچستان را مي طلبد.
7316**3042