۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳
کد خبر: 82864773
T T
۰ نفر

كانون گلستان طرح 'عیدخوب، كتاب خوب' را اجرا می كند

۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳
کد خبر: 82864773
كانون گلستان طرح 'عیدخوب، كتاب خوب' را اجرا می كند

گرگان – ایرنا – مدیركل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان گلستان گفت: امسال طرح 'عید خوب، كتاب خوب' ویژه تعطیلات نوروز 97 در 3 پایگاه فرهنگی این مجموعه اجرا می شود.

عبدالرحیم سیفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: دراجرای این طرح از سوم تا 12 فروردین ماه در پایگاه های فرهنگی میزبان كودكان و نوجوان استان گلستان و مهمانان نوروزی خواهیم بود.
وی گفت: این پایگاه ها در شهرستان های گرگان، گنبدكاووس و آزادشهر مستقر بوده و با بهره گیری از توان مربیان در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی به كودكان و نوجوانان خدمات ارائه می دهد.
سیفی یادآورشد: كتابخانه های سیار نیز در پایگاه های هلال احمر در ورودی شهرستان گرگان فعال بوده و ضمن اهدای عروسك محلی 'آفتو' به كودكان همراه مسافران، برگه های فراخوان مسابقه خاطرات و نقاشی های نوروزی را در اختیار كودكان و نوجوانان مهمان قرار می دهند.
وی؛ اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری از سوی مربیان كتابخانه ها و كامیونت نمایش سیار در دل طبیعت گرگان در روز 12 فروردین و حضور كتابخانه سیار گالیكش در جمع خانواده ها در روز 13 فروردین، برگزاری مسابقه عكاسی با عنوان زیبایی های طبیعت در قاب عكس شما و برپایی ایستگاه كتاب در یكی ازمدارس طرح اسكان را از دیگر برنامه های كانون گلستان در ایام نوروز برشمرد.
وی اضافه كرد: ثبت نام دانش آموزان در این ایام در مراكز كانون پرورش فكری رایگان بوده و علاقمندان می توانند از كتاب های موجود برای داستان نویسی كه امسال جایگزین پیك نوروزی شده ،استفاده كنند.
گلستان طبق سرشماری نقوس و مسكن سال 95، یك میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد كه بیش از 320 هزار نفرآنان بین سنین 6 تا 18 سال هستند.
6204/1648