۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵
کد خبر: 82859900
T T
۰ نفر

فرماندار ميبد:

ايرنا، مورد اعتماد آحاد ملت است

۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵
کد خبر: 82859900
ايرنا، مورد اعتماد آحاد ملت است

يزد- ايرنا- فرماندار ميبد گفت: ايرنا بعنوان خبرگزاري رسمي كشور، مورد اعتماد آحاد ملت در حوزه اطلاع رساني است .

به گزارش ايرنا 'حسين فلاح' روز دوشنبه در جريان بازديد از دفتر ايرنا يزد از تلاش هاي خبرنگاران اين مركز در عرصه رسانه استان قدرداني كرد.
وي افزود: اين خبرگزاري در استان يزد، منشاء آثار فراواني در آگاهي بخشي و اطلاع رساني به مردم بوده ضمن آنكه توجه ويژه ايرنا به پوشش خبر شهرستانها و مناطق بيرون از مركز استان هم قابل ستايش است .
فلاح بر ارتباط قوي و تعامل بيشتر ايرنا براي معرفي ظرفيت هاي ميبد تاكيد و يادآور شد: ميبد بعنوان پرجمعيت ترين شهرستان بعد از مركز استان، ظرفيت هاي فراواني درحوزه آموزش عالي ،صنعت و گردشگري دارد كه مي توان آنها را در عرصه ملي و بين المللي معرفي كرد.
كاظم شاملو، رئيس خبرگزاري ايرنا يزد هم در اين ديدار با تشريح رسالت و ماموريت هاي اين رسانه فراگير بعنوان خبرگزاري رسمي كشور گفت: ايرنا از آغاز فعاليت تاكنون با انعكاس به هنگام و فني و تخصصي اخبار درحوزه هاي مختلف فرهنگي، سياسي ، اجتماعي و اقتصادي، نقش تاثيرگذاري در اين بخش داشته است .
شاملو افزود: ميبد با توجه به دارا بودن شخصيت هاي علمي ، سياسي و فرهنگي و ظرفيت هاي گردشگري، تاريخي و صنعتي در بين شهرستانهاي استان از جايگاه ويژه اي برخوردار است.
فرماندار ميبد، ضمن بازديد از قسمت هاي مختلف دفتر ايرنا در استان يزد و گفت و گو با خبرنگاران اين مركز، در جريان نحوه اطلاع رساني اين رسانه مادر در استان يزد قرار گرفت.
6197