۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۹:۴۸
کد خبر: 82859134
T T
۰ نفر
فرماندار خرامه: موانع فرا روي صنعتگران براي اشتغالزايي برداشته شود

شيراز- ايرنا- فرماندار شهرستان خرامه گفت: همه دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان موظفند براي ايجاد اشتغال با حمايت از صنعتگران و فعالان اقتصادي، موانعي را كه در اين زمينه بر سر راه آنان وجود دارد، بردارند.

به گزارش دريافتي يكشنبه ايرنا از روابط عمومي فرمانداري خرامه، فرهاد جهانخواه در نشست با دست اندركاران كارخانه سيمان خرامه كه هم اينك در حال احداث است، افزود: يكي از مهمترين برنامه هاي دولت تدبير و اميد، حمايت همه جانبه از بخش صنعت و توليد با هدف ايجاد اشتغال است به همين سبب همه مسئولان شهرستان خرامه بايد عزم خود را در اين زمينه جزم كنند و از ظرفيت ها و امكانات موجود در اين شهرستان براي پاسخگويي به اين نياز مهم جامعه بهره گيرند.
وي بيان داشت: اولويت اصلي اين فرمانداري، حمايت همه جانبه از بخش توليد و اشتغال است و از هيچگونه كمكي براي سرمايه گذاري در اين زمينه كوتاهي نخواهيم كرد.
جهانخواه، از طرح كارخانه سيمان خرامه به عنوان يكي از بزرگترين طرح هاي اشتغالزايي در اين شهرستان نام برد و گفت: بي شك با راه اندازي اين واحد توليدي، ضمن رونق اقتصادي اين منطقه محروم، تحول مثبتي در وضعيت معيشت مردم اين شهرستان نيز ايجاد خواهد شد.
مدير پروژه كارخانه سيمان خرامه نيز در اين نشست گفت: اين واحد توليدي كه در فضايي به وسعت 98 هكتار احداث مي شود داراي سه معدن آلومينيوم، 2معدن خاك رس، يك معدن گچ با توليد سالانه يك ميليون تن محصول است و براي بيش از 300 نفر به صورت مستقيم ايجاد اشتغال مي كند.
محمد جعفر ياقوت افزود: در صورت تامين اعتبار ارزي و ريالي، روند عمليات اجرايي اين كارخانه در آينده نزديك شتاب بيشتري خواهد گرفت.
شهرستان خرامه در فاصله 90 كيلومتري شمال شرق شيراز واقع شده است.
9873 / 6118