۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۳۲
کد خبر: 82856610
T T
۰ نفر

خطيب جمعه رشت: افراد امين در رأس امور قرار گيرند

۱۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۳۲
کد خبر: 82856610
خطيب جمعه رشت: افراد امين در رأس امور قرار گيرند

رشت - ايرنا - امام جمعه موقت رشت با اشاره به اهميت صداقت و خدمت به مردم در نظام اسلامي ايران تأكيد كرد كه بايد افراد امين، در رأس امور قرار گيرند و خدمتگزاري به آحاد ملت را وجهه همت خويش سازند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام يوسف صديق عرباني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه رشت همچنين به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان كه از سوي شماري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تهيه شده، اشاره و اظهار كرد: شفاف سازي دارايي هاي مسئولان و ‌مديران، بسيار مهم است و بايد انجام شود.‌
وي افزود: لازم است مشخص شود كه بعضي از مديران، سرمايه هاي خود را چگونه و از كجا آورده اند ضمن آنكه مقام‌ معظم رهبري همواره تاكيد دارند كه مسئولان در نظام اسلامي ايران نبايد اشرافي زندگي كنند.
خطيب جمعه رشت همچنين از نظام بانكداري خواست نسبت به سيستم پولي و بانكي، چرخه اقتصاد كشور و قوانين اقتصاد اسلامي بيشتر توجه كند.
حجت الاسلام صديق عرباني در بخش ديگري از سخنانش، به جايگاه مقام ‌معظم رهبري بين آحاد ملت ايران اشاره و خاطرنشان كرد: معظم له، عزيز و دل و جان مردم است و همگان بايد بيانات و رهنمودهاي ايشان را فصل الخطاب بدانند.
وي در خاتمه سخنانش با تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، حجاب را از تاكيدات دين مبين اسلام و آن بانوي بزرگوار ذكر و اضافه كرد: حضرت فاطمه ، مظهر پاكي و نجابت است و بايد بعنوان الگوي دختران و بانوان جامعه ما مدنظر باشد.
7285/2007