۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۲۳:۲۶
کد خبر: 82856337
T T
۰ نفر
پايان سومين روز مسابقات فوتبال ليگ مناطق كشور در آستارا با سه بازي پرحاشيه

آستارا - ايرنا - سومين روز مسابقات فوتبال ليگ مناطق اميدهاي كشور در گروه دوم با حاشيه هاي زياد و برتري تيم هاي شميرانات البرز، سپيدرود رشت و البرز زنجان بر رقباي خود خاتمه يافت.

به گزارش شامگاه پنجشنبه خبرنگار ايرنا در روز سوم اين رقابت ها در ورزشگاه وحدت آستارا، پاس شميرانات البرز با نتيجه چهار بر صفر بر گسترش فولاد مشهد پيروز شد و در دقيقه 92 بازي، بازيكنان گسترش فولاد در اعتراض به قضاوت كمك داور دوم، او را مورد ضرب و شتم قرار دادند اما با ورود به موقع نيروي انتظامي و عوامل اجرايي، اوضاع آرام شد.
در بازي دوم اين گروه، تيم سپيدرود رشت با نتيجه يك بر صفر شهرداري انزلي را شكست داد و اولين شكست تيم انزلي در اين مسابقات رقم خورد و تيم مقاومت آستارا نيز با نتيجه سه بر يك برابر البرز زنجان مغلوب شد و دومين شكستش را تجربه كرد.
پس از پايان نيمه اول بازي تيم هاي آستارا و زنجان، بين يكي از تماشاگران با يكي از بازيكنان تيم زنجان در خارج از ميدان بازي، درگيري روي داد كه با حضور عوامل اجرايي خاتمه يافت.
45 تيم در هشت گروه در مسابقات فوتبال ليگ مناطق اميدهاي كشور رقابت مي كنند و بازي هاي گروه دوم اين مسابقات با شركت تيم هاي مقاومت آستارا، پاس شميرانات البرز، گسترش فولاد مشهد، سپيدرود رشت و شهرداري انزلي از 15 اسفندماه در آستارا آغاز شده و تا 19 ماه جاري ادامه خواهد داشت.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع شده و حدود سه هزار و 500 ورزشكار دارد.
7105 / 7124/2007