۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۲۲:۴۷
کد خبر: 82836661
T T
۰ نفر
ارائه آخرین دستاوردهای سایپا در نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در زاهدان

زاهدان - ایرنا - مدیر روابط عمومی شركت سایپا گفت: این شركت به منظور ارائه آخرین دستاوردها و محصولات جدید خود حضوری فعال در نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در زاهدان دارد.

محمدرضا حقیقی یكشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه با شركت های سایپا، پارس خودرو، چانگان، سایپا یدك، زامیاد و 12 نماینده فعال سیستان و بلوچستان حضوری فعال دارد.
وی افزود: در این نمایشگاه غرفه سایپا با فضایی افزون بر هزار متر مربع محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده است.
وی تصریح كرد: محصولاتی چون كوییك، سراتو آپشنال، خانواده برلیانس (H220آپشنال- H330- H230 و كراس)، ساندرواتومات آپشنال، ساینا اتومات، آریو تاكسی، خانواده چانگان( CS35 آپشنال- CS55- CS75 – CS95 ) و خانواده زامیاد( ریچ، پادرا، ون مسافری آراد و كشنده استرالیس) در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شركت سایپا گفت: این شركت به منظور پیشبرد اهداف تدوین شده و نیز تاكید مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا به طور همزمان در نمایشگاه های داخلی و بین المللی شركت مستمر داشته و با جدیت مباحث مختلف را دنبال می كند.
حقیقی اظهار داشت: مشتری مداری یك اصل جدی برای گروه سایپا تعریف شده و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با حضور در نمایشگاه های استانی رضایت مشتریان و مردم عزیز را جلب كنیم.
وی افزود: ورود به بازارهای بین المللی با هدف توسعه صادرات و ارز آوری برای كشور از مهمترین برنامه های شركت سایپا است.
به گزارش ایرنا نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته 27 بهمن در محل نمایشگاه های بین المللی زاهدان گشایش یافت.
علاقه مندان تا 30 بهمن از ساعت 15 تا 21 می توانند از این نمایشگاه دیدن كنند.
به گفته رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در این نمایشگاه 40 شركت خودروسازی و صنایع وابسته محصولات خود را در قالب افزون بر 40 غرفه در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
نادر میرشكار ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی داخلی و صنایع وابسته را از مهترین دلایل برگزاری این نمایشگاه ذكر كرد.
وی افزود: این نمایشگاه به همت شركت بازرگانی بین المللی ایدرو( سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) برپا شده است.
3213**6081
۰ نفر