۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵
کد خبر: 82828204
T T
۰ نفر

امام جمعه شلمزار:

دشمن به فكر استحاله انقلاب است

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵
کد خبر: 82828204
دشمن به فكر استحاله انقلاب است

شهركرد- ايرنا- امام جمعه شلمزار و سخنران مراسم راهپيمايي 22 بهمن شهرستان كيار گفت: استكبار جهاني به فكر استحاله انقلاب اسلامي ايران است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين يدالله زماني گندماني روز يكشنبه در جمع راهپيمايان مراسم 22 بهمن شهرستان كيار تاكيد كرد: دشمن پس از نااميدي در ضربه زدن به جمهوري اسلامي از طريق محاصره اقتصادي، در فكر استحاله انقلاب افتاده است.
وي افزود: ايحاد اختلاف بين مردم و و برنامه ريزي به منظور ايستادگي ايرانيان مقابل مسئولان و حكومت از ديگر توطئه هاي استكبار جهاني براي ضربه زدن به جمهوري است.
زماني گندماني تصريح كرد: دشمنان ايران امروز به دنبال نفوذ هستند تا با استحاله انقلاب به اهداف شوم خود برسند.
وي يادآور شد: اما به طور يقين در اين زمينه تيرشان به سنگ مي خورد و ملت ايران ثابت قدم و استوارند و راه انقلاب را تداوم مي بخشند.
امام جمعه شلمزار اظهار كرد: امروز بصيرت ما حرف اول را مي زند.
امام جمعه شلمزار تصريح كرد: خدمت به مردم و ساده زيستي از شاخص هاي انقلابي گري است و نبايد بگذاريم روحيه اشرافي گري در بين ما رواج يابد.
وي يادآور شد: تنها راه حفظ عزيت، استقلال جمهوري اسلامي و سربلندي ملت ايران تكيه به نيروهاي خودي و توانمندي هاي داخلي است.
وي گفت: اميدواريم با وحدت، انسجام، حضور در صحنه، تبعيت از رهبري و حمايت از دولت بتوانيم رشد و بالندگي انقلاب را ساليان سال جشن بگيريم و زمينه ظهور حضرت وليعصر (عج) را فراهم كنيم.
راهپيمايي 22 بهمن در شلمزار مركز شهرستان كيار از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا خيابان رسالت و مسجد امام حسين (ع) اين شهر برگزار شد.
راهپيمايي 22 بهمن به طور همزمان و متمركز در 142 نقطه چهارمحال و بختياري برگزار شد.
شلمزار مركز شهرستان كيار در 35 كيلومتري شهركرد واقع است.
خبرنگار: وحيد رئيسي دهكردي**انتشاردهنده:جهانبخش صفري
7362/6021